• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser21575

Gast
Kunnen we een afspraak maken over het overmatig posten in speeltopics door spelleiders?
 

DeletedUser10470

Gast
Eigenlijk moet er een "opperspelleider" zijn die eventueel de spelleider terug kan fluiten wanneer hij/zij iets verkeerd doet (en die opperspelleider dat dan ook in overleg met de spelleider oplost). Ook kunnen spelleiders bij deze persoon terecht. Maarja, vind maar iemand, dan zou je bijv. 3 mensen moeten aanstellen waarvan er telkens 1 niet mee mag doen dan. Dat is echter wel lastig realiseerbaar.
 

DeletedUser21204

Gast
Niet overdrijven, ik geef (en ben het ermee eens) aan dat het vervelend is, maar er is geen info verstrekt die de spelers niet wisten.

Jij wist dat er geen bengels in zaten?
Jij wist dat er een ziener in zat voor deze claimde?
Das knap :O
 

DeletedUser9104

Gast
Eigenlijk moet er een "opperspelleider" zijn die eventueel de spelleider terug kan fluiten wanneer hij/zij iets verkeerd doet (en die opperspelleider dat dan ook in overleg met de spelleider oplost). Ook kunnen spelleiders bij deze persoon terecht. Maarja, vind maar iemand, dan zou je bijv. 3 mensen moeten aanstellen waarvan er telkens 1 niet mee mag doen dan. Dat is echter wel lastig realiseerbaar.

Hmmm... Ik vind het niet zo nodig, maar het klinkt als iets wat een forummod kan gaan doen.

Verder is het huidige potje echt tenenkromend. Ik ben het daarom ook eens met Nissassa. Een spelleider moet niet meer posten dan herinneren van deadlines, deadlines en eventuele dagacties.
 

DeletedUser21204

Gast
Guys, het gaat bij iedereen gewoon goed behalve bij Graecus, dus dit is niet nodig.
En op hem zou het toch geen effect hebben, hij luisterde het hele potje toch ook niet naar ons?
Hij moet gewoon niet leiden tot hij de ervaring heeft het fatsoenlijk te doen, en ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.
 

DeletedUser10470

Gast
Wat mij betreft mag hij wel leiden, maar dan onder leiding van iemand, waar hij bij komt voordat hij een reactie plaatst. Dan kan er ook niks mis gaan. Gewoon een tweede spelleider die hem opleid.
 

DeletedUser26399

Gast
Ja, kan ik je mooi gaan disliken en ga mijn post wat duidelijker hieronder typen

[sarcasm]Kan ik ook wel doen[/sarcasm]
 

DeletedUser26399

Gast
Is mijn eerste keer, dus is redelijk logisch dat er iets misloopt, maak daar dan zo geen drama van, volgende keer beter stelletje zeikerds
 

DeletedUser20542

Gast
Graecus, bijna niemand leidt zijn eerste potje in z'n eentje. En al helemaal niet als de persoon in kwestie nog maar iets van 3 potjes heeft gespeeld. Je kunt gewoon niet weten hoe het gaat. Dus, je actie was totaal ondoordacht en gewoon dom. En alle kritiek is terecht. Je hebt het potje namelijk voor ongeveer iedereen verpest.

E: Ik word helemaal allergisch aan het woord 'potje'. Omg, wat een lelijk woord. We moeten een alternatief verzinnen.
 

DeletedUser20542

Gast
Wat heb jij veel inspiratie!

(jongens, doe allemaal mee met mijn fantastische vissenkom WvW!)
 

DeletedUser26004

Gast
Alles moet een eerste keer zijn. Maar als je de volgende keer een vissenkom wilt leiden: vraag dan hulp van iemand anders zoals yde zegt. Want nu liep het potje helemaal in de soep (lichtjes uitgedrukt ;))
 

DeletedUser

Gast
Je hebt inderdaad een potje gemaakt van je vissenkom, Graecus, dat moge duidelijk zijn.
Ik verbaas me er wel over dat sommige mensen vrij heftig op Graecus reageren. Want kom op, je kon toch van tevoren zien aankomen dat de vissenkom in de soep zou lopen? Kyra schreef nog expliciet dat ze het potje niet serieus nam en zich had ingeschreven omdat er om Graecus 'vast wel wat te lachen' zou zijn. Dus waarom doen we dat dan niet?
Natuurlijk moet Graecus wel gewoon beseffen dat hij incompetent is als spelleider. Maar als wijze (bijna)-volwassenen gaan we niet een dertienjarige de grond in boren.
 

DeletedUser26399

Gast
Je hebt inderdaad een potje gemaakt van je vissenkom, Graecus, dat moge duidelijk zijn.
Ik verbaas me er wel over dat sommige mensen vrij heftig op Graecus reageren. Want kom op, je kon toch van tevoren zien aankomen dat de vissenkom in de soep zou lopen? Kyra schreef nog expliciet dat ze het potje niet serieus nam en zich had ingeschreven omdat er om Graecus 'vast wel wat te lachen' zou zijn. Dus waarom doen we dat dan niet?
Natuurlijk moet Graecus wel gewoon beseffen dat hij incompetent is als spelleider. Maar als wijze (bijna)-volwassenen gaan we niet een dertienjarige de grond in boren.

incompetent ben ik alvast niet en is het niet logisch, is van jullie het eerste potje ook geen ramp geweest, dat wil ik eigenlijk wel eens zien
 
Bovenaan