• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Downloads, Links en Turorial site.

DeletedUser

Gast
De Grepolis Wiki zit boordevol informatie maar vertelt weinig over:

- het echte tactische spel
- aanvallen,
- verdedigen,
- timen en externe aanvalsplanners
- hoever een stad uitbouwen
- welke onderzoeken in academie kiezen
- tripwires / kruisverdediging
- downloads
- externe links (maps, tools e.d.)

enz. enz.

Deze onderwerpen (en nog veel meer) zijn te vinden op:

http://www.kom-grepo.com/
 

DeletedUser6663

Gast
Ik denk dat dit eerder bij tools en projecten hoort, voordat je het daar plaatst heb je wel toestemming van de support nodig.
 

DeletedUser

Gast
Sorry,
En nevermind....

Ik heb in de 2 jaar dat ik dit spel speel heel wat verzameld en op een website gezet.
In dit forum zie ik een hoop vragen, waar mijn site een antwoord op geeft, vandaar dat ik hem hier neerzette.

Verder bevat mijn site totaal geen reclame, ads, banners of wat dan ook. Hij is puur informatief.

Was mij dus niet bewust dat dit onder reclame viel.
(Want als ik al de artikelen van mijn website hier los plaats, is het dus wel toegestaan en een simpele verwijzing niet.)

Nogmaals mijn excuses, heb enkel de beste bedoelingen ermee gehad.
 

DeletedUser6663

Gast
Sorry,
En nevermind....

Ik heb in de 2 jaar dat ik dit spel speel heel wat verzameld en op een website gezet.
In dit forum zie ik een hoop vragen, waar mijn site een antwoord op geeft, vandaar dat ik hem hier neerzette.

Verder bevat mijn site totaal geen reclame, ads, banners of wat dan ook. Hij is puur informatief.

Was mij dus niet bewust dat dit onder reclame viel.
(Want als ik al de artikelen van mijn website hier los plaats, is het dus wel toegestaan en een simpele verwijzing niet.)

Nogmaals mijn excuses, heb enkel de beste bedoelingen ermee gehad.

Het is toegestaan om ze te plaatsen.Je kan de site ook plaatsen bij tools en projecten. JE moet dan wel eerst toestmming vragen bij de support.
 

Santana57

Slingeraar
werk dus ook niet en Zwarte Ridder had gelijk,,,gaat ie nog excuus aanbieden, wat een onzin en ach wat verpil ik mijn tijd Grepolis heeft zijn tijd gehad Anno 2012` laatste bericht?
lachertje dit forum, ..als het nog bestaat, maar dat zal wel niet
 
Bovenaan