• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dreigementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Geachte moderators van Grepolis.
Ik heb iemand overgenomen in de wereld Rho. Toen ik hem over genomen had stuurde hij het volgende bericht naar mij:

Laffe hond tegen beginners durf je wel he, wachten tot mijn stad hoog genoeg is en me dan weer tot 0 veroveren laffe kkhond. Waar woon jij eigenlijk en wat is je naam in real life? Je kunt het me beter gelijk zeggen, want als ik je moet gaan zoeken zijn de consequenties nog groter voor jou.

Ik nam dit echter totaal niet serieus dus stuurde ik het volgende terug:

ik heet henq karel kees de hond oftewel henq kk de hond en ik woon in katwijk

Hij antwoordde met de volgende berichten:

bericht 1: Wat is je echte achternaam?
bericht 2: Laten we ergens afspreken ik neem wat marrokaantjes uit de donderberg in roermond mee, noem een plaats en ik sta daar we hebben een paar autos.
bericht 3: Nu heb je me echt kwaad gemaakt, mijn laatste stad aanvallen met die alliantiegenootjes van je, maar ik heb nu je IP-adres we zoeken wel uit waar in Katwijk je woont. Je had het beter gelijk kunnen zeggen, dan was het bij een praatje gebleven. Nu gaan we je ouders en mogelijk broers/ zussen er ook bij betrekken.
bericht 4: En mocht je liegen over je woonplaats, da krijgt je vader klappen.

Bij dit laatste bericht vond ik het genoeg aangezien mijn vader overleden is dus ik antwoordde:

mijn vader is dood sukkel

Hij antwoordde hierop:

bericht 1: Niet liegen
bericht 2: Want als je liegt, krijg je zelf klappen

ik vind dit zeer onbeschoft, daarbij vraag ik u (het grepolis team) maatregelen mee te nemen.

Mvg job van beek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15593

Gast
Ik denk dat hij voorgoed geband word.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Maar je kunt gewoon "bericht melden" doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Je moet deze berichten inderdaad ingame melden via de beledigingsmelder. Op die manier komt het vanzelf bij de gamemods terecht die het dan verder af zullen handelen.
 

DeletedUser

Gast
Omdat de vraag al beantwoord is en om niet te hard offtopic te gaan, sluit ik het topic. Nu hij is aangegeven zal hij snel een gepaste straf krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan