• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag E-mail bevestigen

DeletedUser29950

Gast
Hallo allemaal,

Ik ben vanmorgen weer begonnen Grepolis en ben helaas helemaal vergeten dat ik speel op een account waarvan ik het e-mail adres niet langer meer heb. Nu ben ik een beetje aan het zoeken geweest, maar kan nergens in het spel een optie vinden om mijn e-mail te wijzigen (en als ik dat niet kan, kan ik dus ook niet mijn e-mail bevestigen). Zie ik iets over het hoofd, of heb ik pech en moet ik een nieuw account aanmaken met een e-mail dat ik wel kan bevestigen?

Hopelijk weet iemand hier iets meer over dan ik.

Alvast bedankt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29138

Gast
Er is een optie om jouw e-mailadres te veranderen bij instellingen. Echter heb je daarvoor wel je oude e-mailadres ook nodig. Je kan het best support contacteren en dan zullen we je met plezier verder helpen!
 
Bovenaan