• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Een kijkje achter de tekentafel van MrRinkachi!

DeletedUser

Gast
Hallo iedereen!

In deze topic zal ik mijn creaties laten zien, en laat ik zien waarmee ik momenteel mee bezig ben!
Ik heb eigenlijk geen duidelijke redenen om deze topic te starten, maar ik deed het alleen omdat ik dit van iemand moest doen... >_>
...
En omdat ik gewoon mijn tekeningen wil laten zien! ;P


Laat ik maar eens beginnen met een kort overzicht van wat ik heb gemaakt door de jaren heen!:

2010: Hier begon ik met tekenen. (Voornamelijk Sonic, en Mario)
DtJRuR8.jpg

2011: Begonnen aan digitaal tekenen, ook het meest productieve jaar voor mij, ik tekende heel vaak, heel lang door!
5kUy2kX.jpg

hPDel45.jpg

puKXePo.png

2012: Begon aan mijn opleiding op het Grafisch Lyceum in Rotterdam.
aeG0RC5.jpg

FiR5jSX.jpg

u1pAFfK.png

Nu: Mijn meest recente tekeningen!
wqCtHJ6.jpg

v4wXgAQ.jpg

gIqBqRs.png

Projecten waar ik nu mee bezig ben!:
Behind de scenes?! Hoe ik een trailer van een android game maak die nooit uit zal komen, "Tales of Legends"

uIuVAGf.png

wz39Ajh.png

NIjCqBY.png

Kritiek is altijd welkom!

More to come... (Ik zal dit wel updaten als ik meer heb. c: )
 

DeletedUser

Gast
:O

Allemaal geweldige tekeningen!
Ik vind vooral die van in je productiefste jaar geweldig! :)
 

DeletedUser19689

Gast
Wow, in 1 woord prachtig.
Doe zo verder zou ik zeggen...
 

DeletedUser

Gast
Hahah, thanks everyone! :D
De trailer gaat nu door de een na laatste fase, en ik zal m binnenkort uploaden naar youtube, en misschien ook een filmpje maken hoe ik de trailer heb gemaakt, hoewel ik dit niet beloof!

Dit kan ik je al wel vertellen, de tools die ik heb gebruikt zijn: Audacity(Voor de voice-acting opnames), Adobe Flash CS6(Voor character animatie, vecht animaties), Adobe After Effects CS6(Montage).

Houdt er rekening mee dat terwijl Audacity gratis is, (Echt een aanrader ook voor mensen die graag werken met audio manipulatie!)
maar de Adobe programma's niet! ( Ze zijn normaal erg duur, maar op internet kan je speciaal een pakket voor studenten aanvragen, wat je veel geld bespaart!) Je kan ze ook gratis downloaden, van Piratebay bijvoorbeeld, maar dit raad ik niet aan/ moedig ik ook niet aan, aangezien er veel risico's aan vast zitten!
 

DeletedUser

Gast
hartstikke mooi MrRinkachi!! :O Wil je misschien ook zo n mooi profielplaatje voor mij maken?? Er zitten niet echt eisen aan vast, alleen moet het niet te meisjesachtig zijn. Dus geen: roze, bloemetjes, hartjes, etc.

Groeten Marloes Arya:)
 

DeletedUser20586

Gast
moooi!!! ga vooral zo door met tekenen! ik weet zeker dat je het ver schopt :D
 

DeletedUser

Gast
hartstikke mooi MrRinkachi!! :O Wil je misschien ook zo n mooi profielplaatje voor mij maken?? Er zitten niet echt eisen aan vast, alleen moet het niet te meisjesachtig zijn. Dus geen: roze, bloemetjes, hartjes, etc.

Groeten Marloes Arya:)

Dankje Marloes!

Ik heb het best wel druk met school en ik kan je niks beloven, maar ik zal het ergens even opschrijven, en er aan werken als ik de tijd heb! c:

moooi!!! ga vooral zo door met tekenen! ik weet zeker dat je het ver schopt :D

Hahah, thanks for the support! C:
 
Bovenaan