DeletedUser
Gast
Hallo iedereen!
In deze topic zal ik mijn creaties laten zien, en laat ik zien waarmee ik momenteel mee bezig ben!
Ik heb eigenlijk geen duidelijke redenen om deze topic te starten, maar ik deed het alleen omdat ik dit van iemand moest doen... >_>
...
En omdat ik gewoon mijn tekeningen wil laten zien! ;P
Laat ik maar eens beginnen met een kort overzicht van wat ik heb gemaakt door de jaren heen!:
2010: Hier begon ik met tekenen. (Voornamelijk Sonic, en Mario)
2011: Begonnen aan digitaal tekenen, ook het meest productieve jaar voor mij, ik tekende heel vaak, heel lang door!
2012: Begon aan mijn opleiding op het Grafisch Lyceum in Rotterdam.
Nu: Mijn meest recente tekeningen!
Projecten waar ik nu mee bezig ben!:
Behind de scenes?! Hoe ik een trailer van een android game maak die nooit uit zal komen, "Tales of Legends"
Kritiek is altijd welkom!
More to come... (Ik zal dit wel updaten als ik meer heb. c: )
In deze topic zal ik mijn creaties laten zien, en laat ik zien waarmee ik momenteel mee bezig ben!
Ik heb eigenlijk geen duidelijke redenen om deze topic te starten, maar ik deed het alleen omdat ik dit van iemand moest doen... >_>
...
En omdat ik gewoon mijn tekeningen wil laten zien! ;P
Laat ik maar eens beginnen met een kort overzicht van wat ik heb gemaakt door de jaren heen!:
2010: Hier begon ik met tekenen. (Voornamelijk Sonic, en Mario)
2011: Begonnen aan digitaal tekenen, ook het meest productieve jaar voor mij, ik tekende heel vaak, heel lang door!
2012: Begon aan mijn opleiding op het Grafisch Lyceum in Rotterdam.
Nu: Mijn meest recente tekeningen!
Projecten waar ik nu mee bezig ben!:
Behind de scenes?! Hoe ik een trailer van een android game maak die nooit uit zal komen, "Tales of Legends"
Kritiek is altijd welkom!
More to come... (Ik zal dit wel updaten als ik meer heb. c: )