• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een Tweede Helden Wereld ?

DeletedUser

Gast
Beste Forum lezers , mod's , ...
Ik heb eigenlijk nog een vraag in verband met de helden wereld...
Is het geen goed idee dat er een tweede helden wereld geopend word ?
Ik heb mijn kans verkeken en nu is het al te laat om te beginnen.
Een vriend van me zij wel dat het echt een zalige wereld is.
Zou er binnenkort een tweede helden wereld komen ?
Mvg Brent !
 

DeletedUser

Gast
Die komt als de tijd daar rijp voor is. En die tijd gaat niet sneller als mensen erom gaan bedelen, je zult gewoon geduld moeten hebben. ;)
 

DeletedUser

Gast
Die komt als de tijd daar rijp voor is. En die tijd gaat niet sneller als mensen erom gaan bedelen, je zult gewoon geduld moeten hebben. ;)

het is niet bedelen maar vragen ;)

vind deze vraag trouwens wel een goede, vraag me af wanneer er een 2e komt.
 

DeletedUser

Gast
De volgende spel wereld zou iets moeten zijn dat al minstends een maand op voor hand staat aangekondigd iets echt heel groot !
Misschien met nog een extra God, met andere regels,Bevoorbeeld alliantie limiet 10 of 20 eens kijken wat dat zou geven ...
 

DeletedUser16037

Gast
Beste Forum lezers , mod's , ...
Ik heb eigenlijk nog een vraag in verband met de helden wereld...
Is het geen goed idee dat er een tweede helden wereld geopend word ?
Ik heb mijn kans verkeken en nu is het al te laat om te beginnen.
Een vriend van me zij wel dat het echt een zalige wereld is.
Zou er binnenkort een tweede helden wereld komen ?
Mvg Brent !


Jaa, een tweede heldenwereld erbij zou wel leuk zijn Op Achilles word alleen maar de oorlogen van andere wereld geklaart en dat is geen lol meer achilles bestaat langer dan 6 maande dus..... een tweede zou wel kunne met andere godde nieuwe soldate ?
 

DeletedUser

Gast
een tweede zou wel kunne met andere godde nieuwe soldate ?

Dat zal in ieder geval niet voor nu zijn. Als er een "nieuw soort wereld" al zou starten, dan wordt hij eerst getest op de Engels, Franse of Duitse server. Als hij daar al in de smaak ZOU vallen, dan duurt het nog een tijdje voor NL er ook één krijgt.

Jullie zullen dus genoegen moeten stellen met een gewone 2de heldenwereld zoals Achilles. Het enige verschillende zijn dan de wereldinstellingen. Al weet ik niet of er wel een 2de heldenwereld zal komen. Dat is aan het team om zich daarover uit te spreken.
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad, een 2de zou leuk zijn. maar de eisen zouden veel hoger moeten zijn!
 

DeletedUser9089

Gast
Dat zal in ieder geval niet voor nu zijn. Als er een "nieuw soort wereld" al zou starten, dan wordt hij eerst getest op de Engels, Franse of Duitse server. Als hij daar al in de smaak ZOU vallen, dan duurt het nog een tijdje voor NL er ook één krijgt.

Jullie zullen dus genoegen moeten stellen met een gewone 2de heldenwereld zoals Achilles. Het enige verschillende zijn dan de wereldinstellingen. Al weet ik niet of er wel een 2de heldenwereld zal komen. Dat is aan het team om zich daarover uit te spreken.

Die draaien op alle 3 talen al langer..
ze heet Bellerophon
 

DeletedUser

Gast
Die draaien op alle 3 talen al langer..
ze heet Bellerophon

Ja, maar zijn dat werelden met nieuwe eenheden nog een extra god naast Artemis?

Zo neen, dan "zie m'n 1ste bericht".
Zo ja, dan moet hij daar nog in de smaak vallen. Is dat het geval, dan komt er MISSCHIEN ook eentje voor NL. Maar dat kan maanden/jaren duren.
 

DeletedUser12444

Gast
om de nieuwen versie op NL sever te krijgen is volgens mij 75% verbruik nodig op de andere severs
als het er komt ga ik denk wel een kijkje namen heb iets gehoord over nieuwen een heden
 

DeletedUser

Gast
ik denk niet dat er nieuwe eenheden komen maar ik wil wel spelen op de volgende helden wereld. Maar ik denk dat we moeten wachten tot dit aangekondigt wordt
 

DeletedUser12982

Gast
Ik zeg:

25 steden overgenomen, minimaal 300.000 cp.

Dan ben je wat mij betreft wel een held.
 

DeletedUser16395

Gast
Dat wordt dus tussen de 200 a 300 steden 8-)
Misschien redden we op zo'n wereld al 5 spelers:O


We hebben nog lang niemand gevonden, 101.433 cultuurpunten iemand uit Delta met meer dan 200 steden, dat worden dus denk ik zo'n 400 a 500 steden 8-)8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan