• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

eenheden in grot tegen afschaven verdediging door mega-allianties

DeletedUser

Gast
ik mag wel MATERIAAL beschermen maar ik mag EENHEDEN niet beschermen tegen de (mega)alianties
ik heb een serieus verzoek om OOK eenheden INDE GROT te mogen in stalleren zodat niet iedere dag mijn manschappen voor 100% worden afgemaakt en dat ik dus PER DEFINITIE een slaaf zal zijn ZO LANG DIT SPEL DUURT
alleen materiaal beschermen heeft geen enkel zin als je DIE LANGZAME EENHEDEN OPBOUW NIET KAN beschermen !!!!
1 eenheid TEGELIJK is voer voor de (mega)allianties die ieder 24/48 uur JOUW 300/600/12000 kracht even massaal komen 0% zetten .....
DAN WIL IK MIJN STAD KUNNEN OPBLAZEN !!!! maar nee, voor eeuwig de plunder hoer
want ik MAG mijn productie niet eens stoppen !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
1) dit hoort volgens mij in het ideeënforum.
2) zonder alle Caps lock is je verhaal ook nog wel duidelijk ;)
3) begrijpelijk idee, maar toch zijn er een paar problemen mee:
- Op deze manier zou je dus gewoon een ruiter leger in de grot kunnen neerzetten. Daardoor is het opeens heel onaantrekkelijk om nog aan te gaan vallen, omdat mensen op zoek gaan naar aanvalstroepen van mensen om ze zo te vernietigen. (en dan zou er ook meteen zoiets voor de haven moeten komen)
- Als je echt graag je troepen veilig wilt hebben: stuur ze weg naar een alliantiegenoot of een ander dorp waar je denkt dat ze niet zullen worden aangevallen.
 

DeletedUser

Gast
ik mag wel MATERIAAL beschermen maar ik mag EENHEDEN niet beschermen tegen de (mega)alianties
ik heb een serieus verzoek om OOK eenheden INDE GROT te mogen in stalleren zodat niet iedere dag mijn manschappen voor 100% worden afgemaakt en dat ik dus PER DEFINITIE een slaaf zal zijn ZO LANG DIT SPEL DUURT
alleen materiaal beschermen heeft geen enkel zin als je DIE LANGZAME EENHEDEN OPBOUW NIET KAN beschermen !!!!
1 eenheid TEGELIJK is voer voor de (mega)allianties die ieder 24/48 uur JOUW 300/600/12000 kracht even massaal komen 0% zetten .....
DAN WIL IK MIJN STAD KUNNEN OPBLAZEN !!!! maar nee, voor eeuwig de plunder hoer
want ik MAG mijn productie niet eens stoppen !!

Beste CrisiusXIII,

Het is zeer begrijpelijk dat je het irritant vindt dat je iedere dag wordt gecleared, echter zijn troepen eenmaal gemaakt om de strijd aan te gaan met andere troepen. Alternatief om dit probleem op te lossen zijn:

1. De aanval dodgen. Zie >>Hier<< hoe je deze moet uitvoeren.
2. Je hebt altijd de mogelijkheid een herstart in te voeren. Zie >>Hier<< alle gevolgen van een herstart.
3. Mogelijkheid om je stad sterker te maken in de verdediging en je grondstofproductie maar op 50% laat draaien is om militie te activeren. Zie >>Hier<< voor alle aanvals- en verdedigingswaardes van militie.

Grz,
AJHunter

EDIT: Dit topic staat inderdaad op de verkeerde plek. ;D
 

DeletedUser

Gast
Beste CrisiusXIII,

Het is zeer begrijpelijk dat je het irritant vindt dat je iedere dag wordt gecleared, echter zijn troepen eenmaal gemaakt om de strijd aan te gaan met andere troepen. Alternatief om dit probleem op te lossen zijn:

1. De aanval dodgen. Zie >>Hier<< hoe je deze moet uitvoeren.
2. Je hebt altijd de mogelijkheid een herstart in te voeren. Zie >>Hier<< alle gevolgen van een herstart.
3. Mogelijkheid om je stad sterker te maken in de verdediging en je grondstofproductie maar op 50% laat draaien is om militie te activeren. Zie >>Hier<< voor alle aanvals- en verdedigingswaardes van militie.

Grz,
AJHunter

EDIT: Dit topic staat inderdaad op de verkeerde plek. ;D


Hoi,
bedankt voor de strategische suggesties.
Als dit bij ideen hoort verplaats maar, dan zien de idee"n makers het.

als ik geen leger kan opbouwen heeft het geen enkel nut om daar energie in te steken. Ik ga mijn kinderen niet 1 voor 1 naar de slachtbank leiden....

bij de grot functie staat er een limiet op, dat zou bij eenheden ook zo werken.
de grot bepaalt ism het pakhuis dat en hoeveel materiaal veilig is.
er zou een max aantal eenheden aan Kracht de materialen in de grot kunnen beschermen, maar omdat ze in de grot zitten heb je extra bevolking nodig om hun van proviand te voor zien.

De kazerne zou een trainings veld kunnen hebben waarvan de max capaciteit afhankelijk is van de kazerne grote
bv per level 1,2 of 3 eenheden TEGELIJK opleiden via een max aantal instructeurs.
want die lange lange rij eenheden die per eenheid hun eigen opleidings/wacht tijd hebben, dat is anti-strategisch ...
geen enkele echte dan wel simulatie situatie , zou die 1 voor 1 training goed keuren.

Als een eenheden-reserve een maximum aan Kracht heeft dan maakt het niet uit of het 10 ruiters zijn of 50 slingeraars zijn. 1 medusa is leuk en sterk maar toch slechts 1 eenheid en dan waarschijnlijk met een hoge grot/kazerne rating waar een hoop wachttijd in heeft gezeten.

met een reserve kan je zelf makkelijker een aanval uitvoeren, ipv alleen "duck en hide" te spelen
engarde!
 

DeletedUser11561

Gast
frustratie vanwege het spelverloop leidt niet tot goede ideeën, dat laat dit maar weer eens zien. Ik wordt er geen wijs uit wat je allemaal wil veranderen, maar het zal sowieso niet gebeuren.

als je een weinig actieve speler bent, en daardoor langzaam groeit, kan je beter op een moraal-wereld spelen om een kans te maken.
En bouw een flink defensief leger, dan stoppen ze meestal ook wel met aanvallen.
 

DeletedUser12160

Gast
Ik vind van de ene kant dat die gelijk heeft.
Die wereld is er al meer dan 2 maanden als je daar als nieuweling heen gaat weet je zeker dat je in het begin gewoon Geen kans hebt tegen spelers die al 10 steden hebben.
 

DeletedUser11561

Gast
IDie wereld is er al meer dan 2 maanden als je daar als nieuweling heen gaat weet je zeker dat je in het begin gewoon Geen kans hebt tegen spelers die al 10 steden hebben.
ik wens de spelers met 10 steden veel plezier, want als je nu begint zit je 2 oceanen verderop.

Daar waar je stadje komt (aan de rand van die wereld) zitten alleen spelers die overname zelfs nog moeten onderzoeken.
 

DeletedUser20125

Gast
Ik begrijp wel dat hij dit irritant vindt.
Het verprutst het spelplezier.
Het idee is misschien wat minder goed...
 
Bovenaan