• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Effect van een held

DeletedUser20889

Gast
Hallo iedereen!

Geld het effect van een bepaalde held steeds op de stad waar de held zich in bevind of word dit effect tijdelijk uitgeschakeld, indien de held gewond is geraakt en dus moet herstellen?

Voorbeeld om mijn vraag beter te verwoorden:
Leonidas lvl 11 staat in men stad, maar de stad word geveegd over land, dus Leonidas is gewond en moet herstellen. Dit duurt X aantal uur. Is de bonus van Leonidas, die 10.5% verbeterde def waarde, nog steeds van toepassing op alle troepen die nog in de stad staan of aankomen (bir of nieuwe landeenheden) of is dit effect pas weer in effect wanneer Leonidas is hersteld?

Ik hoor het graag!
BvD
 

DeletedUser20048

Gast
Volgens mij is het effect alleen in werking zolang de held ook kan vechten.
Dus nee het effect werkt niet als hij herstelt.
 

latdekat

Harpij
Een held geeft geen voordelen meer als hij/zij gewond is. Ook gaat die held dan niet vechten.

In jouw geval is het dus zo dat je, dus tot Leonidas genezen is, je effect zal moeten missen.
 
Bovenaan