• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Eiland zonder boerendorpen

DeletedUser

Gast
Ik ben in Wereld TAU een nieuwe stad begonnen in oc 36 - 355/667, en ik ben daar als eerste op het eiland toegekomen.
wat ik wel niet snap is dat er daar geen boerendorpen zijn, wat natuurlijk niet bevorderlijk is voor de groei van mijn stad daar :( weet iemand hoe dit komt?
 

DeletedUser

Gast
Er zijn in Grepolis eilanden met en eilanden zonder boerendorpen. Let de volgende keer dus goed op dat je een eiland kiest met boerendorpen, mocht je die graag op je eiland willen hebben (dit kun je gewoonweg zien door te kijken of er op dat eiland boerendorpen aanwezig zijn).
 

DeletedUser

Gast
Er zijn in Grepolis eilanden met en eilanden zonder boerendorpen. Let de volgende keer dus goed op dat je een eiland kiest met boerendorpen, mocht je die graag op je eiland willen hebben (dit kun je gewoonweg zien door te kijken of er op dat eiland boerendorpen aanwezig zijn).

Alleen de basiseilanden zijn met boerendorpen. Basiseilanden zijn de eilanden waarop nieuwe spelers komen. De andere eilanden, die niet bezet zijn, daar zitten geen boerendorpen op. ;)
 
Bovenaan