AW: Einde FTD????
FTD stopt per 01/03/11. De reden waarom de rechter FTD verboden is is echt lachwekkend. Het feit dat men Kudo's kon geven werd door de rechter geinterpreteerd als aanmoediging tot uploaden.
Wat ook vreemd is is het feit dat FTD per 01/03/11 uit de lucht moet zijn ongeacht of men tegen deze idiote uitspraak in beroep gaat of niet.
Voor de duidelijkheid FTD doet niets verkeerd volgens de tekst van de NL wet alleen heeft Brein een rechter gevonden die of erg dom, omgekocht of lid van de Brein stichting is (is tijdens de rechtzaken van Pirate Bay in Zweden ook gebleken dat rechters lid waren van het zweedse "Brein").
Vreemd is ook dat Brein niet het lef heeft Google aan te klagen aangezien Google hetzelfde als Pirate Bay en FTD doet maar dit nu eenmaal een Miljarden bedrijf met de bijhorende Juristen en invloed is.
Voor iedereen die verder van usenet gebruik wil maken google eens op: spotnet.
Dat probeer ik al een tijdje uit te leggen......Opmerkingen van Ahh dat valt wel mee, komt men nog van terug
Kijk downloaden zal altijd blijven bestaan in welke hoedanigheid dan ook
sterker nog
alt.binaries zit zo verweven in het "web" dat KAN je niet meer wegdenken
Sterker nog, internet bestond 40 jaar geleden alleen maar uit binaries
Maar goed dat daar gelaten, waar het mij om ging is Brein, die TOTAAL geen juridische basis heeft, maar wel mag uit oefenen
Ik heb al vernomen dat ook de uploaders aan de beurt zijn, sterker nog, er stonden een paar sterke jongens een en 1 mannetje die Brein vertegenwoordigd en zo een groot uploader onder druk heeft gezet....
(Zeer betrouwbare bron)
Uiteindelijk is HIJ diegene geweest om de politie te bellen waardoor dat mannetje en zijn makkers een beetje indammen....maar toch...
Waar het mij omgaat, is dat Brein onder de noemer van het download bestrijden tegen te gaan TEVEEL, juridische grond gaat krijgen waardoor een rechter meer zijn oordeel laat hangen aan de woorden van Brein...
Ben blij dat ik bij xs4all zit, dat ik nog GEEN brief thuis heb gehad....
Uploaden zal je mij ook niet meer zien doen....
Underground gaan heeft ook geen zin, server in het buitenland zetten heeft ook geen zin, want dit oordeel zal zometeen als voorbeeld worden genomen in rechtzaken zoals deze
Dus.......wen er nog maar HEEL even ....want ook Spotnet zal er op den duur aan gaan geloven....
FTN2day - down
DPB - down
shreknzb - down
ftaclub - down
twillightnzb - down
Echter de nzb sites zijn in de lucht, enkel en alleen omdat dit buitenlandse sites zijn (thank god,...oh nee geen god want die bestaat niet, had ie wel bestaan dan was er ook geen Brein geweest)
Maar je kan er op rekenen dat Spotnet ook een der dage eruit klapt...simpel omdat ze hetzelfde principe uit oefenen....Het in kaart brengen van downloads