• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Einde wereld Gamma

DeletedUser13380

Gast
Saai... Voor mijn part echt een faal. Ik had een grote strijd ofzo verwacht, maar dit... Ik vind het echt zielig eigenlijk, maarja :/
 

DeletedUser9104

Gast
Jammer dat Gamma stopt... Ik heb daar echt met plezier gespeeld.
Het is ook jammer dat een wereld als een kaarsje uit gaat, maar is dat niet gewoon het leven?
 

DeletedUser

Gast
@Kroenjuh, waarom sluit je de wereld niet op nieuwjaars dag?
Dan kunnen ze tenminste nog uit met een knal..
 

DeletedUser

Gast
We kunnen niet vanwege een speciale datum uitzonderingen op het systeem gaan maken. ;)

Wat als ik nou een glaasje champagne voor je laat staan dan op oudjaaravond? n_n.

Nee, ik wist niet dat er een systeem achter zat qua datum, sawrry ;)
 

DeletedUser

Gast
Het is logisch dat een wereld sluit, of er nou een leuke strijd is of niet, of er nou een leuke datum bij zit of niet, etc.

Een wereld kost bij zo weinig spelers meer dan dat het inkomsten heeft, maar dit snappen jullie ook wel denk ik.
 

DeletedUser16455

Gast
Het is logisch dat een wereld sluit, of er nou een leuke strijd is of niet, of er nou een leuke datum bij zit of niet, etc.

Een wereld kost bij zo weinig spelers meer dan dat het inkomsten heeft, maar dit snappen jullie ook wel denk ik.

ook niet zo raar dat het geen inkomsten meer geeft als DE WERELD WORDT GESLOTEN VOOR NIEUWE SPELERS, langzaam aan stopt een oude wereld, dit slaat echter helemaal nergens op. die nieuwe wereldjes schieten uit de grond als paddestoelen, de oude werelden zijn er nu al zo lang en ik vind niet dat innogames of wat dan ook het recht hebben om betalende spelers hun tijd en plezier af te pakken, ik vind dit echter EEN HEEL ZIELIG VERHAAL. als innogames de wereld opengooit voor nieuwe spelers stromen deze weer vol MET INKOMSTEN. maar ja, innogames en de grepo leiding zijn nogal gierig om het maar zo te zeggen, ze proberen alles om geld te krijgen waarvan de helft niet eens helpt. de nieuwe werelden stromen idd vol voor een tijdje, daarna schiet het aantal spelende mensen ook naar beneden! ik heb al eens een peiling kunnen krijgen voor dit maar zonder aankondiging stond dit er opeens en heb ik te weinig mensen weten te krijgen om te stemmen op de peiling. tegen de tijd dat ik dit had geregeld was te peiling al gesloten en alles afgewezen. daarom wil ik INNOGAMES vriendelijk vragen om 1 superpeiling te doen over ALLE werelden zodat iedereen kan stemmen! kom op, jullie kunnen ook snappen dat zoveel mensen zoveel geld en tijd erin hebben gestoken om daarna ge***** te worden.
 

DeletedUser

Gast
Jammer, zeker dat die grote timer er staat :(

zou leuker zijn iets kleiner en niet zo gigantisch
 

DeletedUser15574

Gast
ook niet zo raar dat het geen inkomsten meer geeft als DE WERELD WORDT GESLOTEN VOOR NIEUWE SPELERS, langzaam aan stopt een oude wereld, dit slaat echter helemaal nergens op. die nieuwe wereldjes schieten uit de grond als paddestoelen, de oude werelden zijn er nu al zo lang en ik vind niet dat innogames of wat dan ook het recht hebben om betalende spelers hun tijd en plezier af te pakken, ik vind dit echter EEN HEEL ZIELIG VERHAAL. als innogames de wereld opengooit voor nieuwe spelers stromen deze weer vol MET INKOMSTEN. maar ja, innogames en de grepo leiding zijn nogal gierig om het maar zo te zeggen, ze proberen alles om geld te krijgen waarvan de helft niet eens helpt. de nieuwe werelden stromen idd vol voor een tijdje, daarna schiet het aantal spelende mensen ook naar beneden! ik heb al eens een peiling kunnen krijgen voor dit maar zonder aankondiging stond dit er opeens en heb ik te weinig mensen weten te krijgen om te stemmen op de peiling. tegen de tijd dat ik dit had geregeld was te peiling al gesloten en alles afgewezen. daarom wil ik INNOGAMES vriendelijk vragen om 1 superpeiling te doen over ALLE werelden zodat iedereen kan stemmen! kom op, jullie kunnen ook snappen dat zoveel mensen zoveel geld en tijd erin hebben gestoken om daarna ge***** te worden.

je moet hier niet mensen van de commuty de schuld geven zij zorgen alleen dat alles ingame/ op het AF goed verloopt
Innogames die sluit de werelden dus die moet je de schuld geven niet de community
maar er stemmen gewoon te veel mensen tegen de ideeen om de werelden weer open te doen dus dat is dan gewoon pech
en als je de werelden opnieuw open zet komen er veel minder nieuwe spelers dan als je een nieuwe wereld maakt
 

Noorddam

Harpij
Als Innogames zichzelf niet eens aan de afspraken gaat houden...
Een wereld sluit bij minder dan 300 spelers. Er zijn er nog 316. Het zijn er nog steeds 16 genoeg.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Als Innogames zichzelf niet eens aan de afspraken gaat houden...
Een wereld sluit bij minder dan 300 spelers. Er zijn er nog 316. Het zijn er nog steeds 16 genoeg.
Je moet je niet zo vastklammen aan de precisie van Grepostats. ;)
En daarbij sluit een wereld bij minder dan 300 actieve spelers, dus het klopt wel degelijk.
 

DeletedUser

Gast
@Blackrider2 Er staan een aantal onwaarheden in je verhaal.

ook niet zo raar dat het geen inkomsten meer geeft als DE WERELD WORDT GESLOTEN VOOR NIEUWE SPELERS, langzaam aan stopt een oude wereld, dit slaat echter helemaal nergens op. die nieuwe wereldjes schieten uit de grond als paddestoelen,
Er zitten nu drie tot vier maanden tussen de opening van nieuwe werelden, dit is zo ongeveer de langste tijd die er ooit tussen heeft gezeten. De nieuwe werelden schieten dus niet als paddenstoelen uit de grond.

als innogames de wereld opengooit voor nieuwe spelers stromen deze weer vol MET INKOMSTEN. maar ja, innogames en de grepo leiding zijn nogal gierig om het maar zo te zeggen, ze proberen alles om geld te krijgen waarvan de helft niet eens helpt.
Innogames is een commercieel bedrijf, denk je echt dat hier niet over nagedacht is wat betreft kosten en baten? Als de inkomsten hoger zouden zijn dan de uitgaven, zouden de werelden openblijven tot de uitgaven boven de inkomsten komen. Dit punt is blijkbaar bereikt.
Daarnaast willen veel spelers niet beginnen op een wereld die al bestaat, omdat oudere spelers al heel erg gegroeid zijn. Deze spelers nemen sneller kleinere spelers over om zo snel en makkelijk punten en steden te sprokkelen. De kleinere, beginnende spelers zijn hier dan de dupe van, dus deze zullen niet op een oude wereld beginnen.

ik heb al eens een peiling kunnen krijgen voor dit maar zonder aankondiging stond dit er opeens en heb ik te weinig mensen weten te krijgen om te stemmen op de peiling. tegen de tijd dat ik dit had geregeld was te peiling al gesloten en alles afgewezen.
Als je idee niet goed genoeg is, zullen mensen niet stemmen. Ook als mensen het er niet mee eens zijn, zullen mensen niet stemmen of 'nee' stemmen. Een idee draait niet om het vergaren van zoveel mogelijk voorstanders, een idee moet leiden tot interactie tussen degene die het idee heeft en andere spelers. De andere spelers kunnen feedback geven en bekijken hoe ze het idee vinden. Blijkbaar was niet iedereen het met je eens of was je idee niet volledig uitgewerkt, waardoor veel spelers het niet de moeite vonden op te stemmen.

kom op, jullie kunnen ook snappen dat zoveel mensen zoveel geld en tijd erin hebben gestoken om daarna ge***** te worden.
Zoals je hier (klik) kan lezen is de sluiting van werelden al maanden van tevoren aangegeven. Als je niet wilde dat je premium 'verloren' ging afgelopen maanden, had je moeten stoppen met premium uitgeven op deze specifieke wereld. De spelers die het wel hebben gebruikt hebben dat waarschijnlijk met een reden gedaan en hier plezier van beleefd. Al maanden zit dit eraan te komen en spelers weten al maanden dat werelden niet eeuwig open blijven.
 
Bovenaan