• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Einde wereld Gamma

DeletedUser11295

Gast
Wat voor info, de wereld stopt over een maand, lijkt me niet dat hier nog veel info bij nodig is of wat bedoel je?
 

DeletedUser16455

Gast
@Blackrider2 Er staan een aantal onwaarheden in je verhaal.


Er zitten nu drie tot vier maanden tussen de opening van nieuwe werelden, dit is zo ongeveer de langste tijd die er ooit tussen heeft gezeten. De nieuwe werelden schieten dus niet als paddenstoelen uit de grond.


Innogames is een commercieel bedrijf, denk je echt dat hier niet over nagedacht is wat betreft kosten en baten? Als de inkomsten hoger zouden zijn dan de uitgaven, zouden de werelden openblijven tot de uitgaven boven de inkomsten komen. Dit punt is blijkbaar bereikt.
Daarnaast willen veel spelers niet beginnen op een wereld die al bestaat, omdat oudere spelers al heel erg gegroeid zijn. Deze spelers nemen sneller kleinere spelers over om zo snel en makkelijk punten en steden te sprokkelen. De kleinere, beginnende spelers zijn hier dan de dupe van, dus deze zullen niet op een oude wereld beginnen.


Als je idee niet goed genoeg is, zullen mensen niet stemmen. Ook als mensen het er niet mee eens zijn, zullen mensen niet stemmen of 'nee' stemmen. Een idee draait niet om het vergaren van zoveel mogelijk voorstanders, een idee moet leiden tot interactie tussen degene die het idee heeft en andere spelers. De andere spelers kunnen feedback geven en bekijken hoe ze het idee vinden. Blijkbaar was niet iedereen het met je eens of was je idee niet volledig uitgewerkt, waardoor veel spelers het niet de moeite vonden op te stemmen.


Zoals je hier (klik) kan lezen is de sluiting van werelden al maanden van tevoren aangegeven. Als je niet wilde dat je premium 'verloren' ging afgelopen maanden, had je moeten stoppen met premium uitgeven op deze specifieke wereld. De spelers die het wel hebben gebruikt hebben dat waarschijnlijk met een reden gedaan en hier plezier van beleefd. Al maanden zit dit eraan te komen en spelers weten al maanden dat werelden niet eeuwig open blijven.

op dit moment eventjes niet nee, maar normaal gaan de werelden behoorlijk snel.

zoals ik al zei: als je de werelden dicht gooit voor mensen die willen joinen kan je inderdaad niet veel inkomsten verwachten. jij zegt: veel spelers willen niet op oude werelden, dat klopt maar ook een HEEL groot deel wil wel weer eens spelen bij de oude werelden. en ja, kleine spelers kunnen ook overleven tussen de grote spelers! dit heb ik al meerdere malen meegemaakt en ik vecht nu samen met deze spelers!, over de peiling , tja wat kan ik zeggen. gewoon heel zielig gedaan, de peiling 3 dagen openlaten en hem weer dichtgooien. ik kon zo voor en tegenstanders laten stemmen. maar omdat ik dit niet wist heb ik degene die niet altijd op het grote forum zitten niet kunnen informeren om te stemmen. dus dat was gewoon een zielige streek.

als je echt aan spelers denkt (zoals grepo en innogames beweren) dan maak je een rondschrijving over alle werelden met de vraag om te stemmen op een peiling voor: werelden open? ja of nee! als er dan inderdaad een nee uitkomt dan pas snap ik het! dan heb ik daar ook respect voor. maar nu respect? nee die kunnen de leidinggevenden niet verwachten.


en als laatste: als je niet op de wereld wilt spelen, dan doe je dat niet. er zijn genoeg anderen die dat wel willen en die zullen dat ook doen als DE WERELDEN OPEN WORDEN GEGOOID!
 

DeletedUser

Gast
echt jammer dat was mijn beste wereld op gegeven moment stond ik 52
 
Bovenaan