• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Eindspel

DeletedUser26265

Gast
Nog een best duidelijk en onnodig idee
Maar ik heb het gevoel dat ze het bij innogames niet begrijpen.
Kunnen ze bij innogames niet een nieuw eindspel verzinnen?
En eventuele tussen spellen tussendoor ipv goudevents
 

DeletedUser10470

Gast
Dit staat op de todo lijst, alleen geen idee wanneer het ook uitgevoerd wordt.
 

DeletedUser19428

Gast
Dit staat op de todo lijst, alleen geen idee wanneer het ook uitgevoerd wordt.
dat staat het al 3 jaar maar er komt niks ja alleen maar meer pay2win rotzooi daar zijn we wel goed in om dat te ontwikkelen maar dat zal volgens kroeunuh wel weer een ander team zijn die dat ontwerpt.
 

DeletedUser13371

Gast
een gigantisch koninkrijk in de oudheid zoals het oude egypte wist dankzij stabiliteit inzet en samenwerking, dankzij goede logistiek en veilige grenzen, dankzij bloeiende handel etc etc

met pijn en moeite en heel veel tijd en goud

een paar wereld wonderen te bouwen
een vuurtoren , een pyramide .. een bibliotheek..

het zou grepolis sieren als een alliantie maximaal 3 van zulke extreme ondernemingen tegelijk kan bouwen. Ik denk dat er dan meer eindstrijd ontstaat en het meer schaken wordt.

De grootste alliantie neemt dan de voorsprong met 3 ww's maar de rest blijft in game door er in die tijd ook 1 te kunnen proberen. er zal dan ook onderling gestreden moeten worden om de bouw te saboteren etc.

tevens wat compleet ontbreekt bij het bouwen van een ww is het negatieve effect tijdens de bouw. de gigantische drain van grondstoffen is er wel maar de drain in manpower ontbreekt en dat is vreemd daar we bij 1 ww al over de inzet van vele duizenden arbeiders en soldaten, boeren en meer spreken laat staan bij meerdere ww's

ik zou het een logische toevoeging vinden voor de bouwsnelheid als spelers hun militie of x-aantal vrije inwoners moeten uitlenen als arbeiders. je stad zal vervolgens minder produceren of minder vrije inwoners hebben omdat je boeren uitleent aan de gigantische bouwprojecten. zulke bouwprojecten vragen een minimale hoeveelheid arbeiders.

ik denk dat je zo met kleine aanpassingen van het ww spel een echt eindspel kunt maken waarvoor er slim geschaakt moet worden ipv blind de boel volpompen in het meest saaie eindspel wat we nu genieten.
 

DeletedUser12913

Gast
Ik zal dit verplaatsen naar 'vragen'. Verder lijkt de ontwikkeling van een nieuw eindspel steeds dichter te zullen komen. Ik denk niet dat het nog eens 3 jaar zal duren, maar dat het eerder dit jaar of volgend jaar zal ontwikkeld worden (geen 100% zekerheid)
 
Bovenaan