• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

email adres

DeletedUser30222

Gast
Hallo, ik heb de missie dat ik mijn e-mailadres moet bevestigen alleen ben ik deze vergeten. Kan ik deze toevallig aanpassen of makkelijk achterhalen?
 

DeletedUser29138

Gast
Hey @abelfct65 ,

Je maakt best een supportaanvraag aan, dan kan ik of één van mijn collega's jou verder helpen. Je kan dit doen door in-game naar 'Instellingen' te gaan en vervolgens 'support'.
 

Dorremans

Mentor
Hey @abelfct65 ,

Je maakt best een supportaanvraag aan, dan kan ik of één van mijn collega's jou verder helpen. Je kan dit doen door in-game naar 'Instellingen' te gaan en vervolgens 'support'.

Waarom hebben we hier een forumdeel voor vragen & hulp als jij iedereen direct door verwijst om een supportaanvraag te maken?

Hallo, ik heb de missie dat ik mijn e-mailadres moet bevestigen alleen ben ik deze vergeten. Kan ik deze toevallig aanpassen of makkelijk achterhalen?

Je kan in-game naar instellingen gaan en daar staat ergens een kopje 'accountinstelingen' daaronder staat 'emailadres'. Daar kan je het email veranderen van je account. Mits je het wachtwoord van je account natuurlijk hebt, maar neem aan van wel als je al ingelogd bent.
 

DeletedUser29138

Gast
Omdat een e-mailaders een persoonlijk topic is en indien de speler het effectief vergeten is valt dat makkelijker via support op te lossen. Voor spelgerelateerde vragen zal je mij altijd gewoon een antwoord zien geven.

Hoe dan ook het voornaamste is dat de speler geholpen wordt.
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Je mail zie je ook niet helemaal bij instellingen, dat is bij mij met sterretjes erin. Slechts een deel ervan, misschien een update voor komende tijd dat je hele mail kan zien of zo kan instellen (ook als je mail niet meer weet). Hiermee kun je zulke vragen meer voorkomen misschien denk ik.
 

DeletedUser29138

Gast
Je mail zie je ook niet helemaal bij instellingen, dat is bij mij met sterretjes erin. Slechts een deel ervan, misschien een update voor komende tijd dat je hele mail kan zien of zo kan instellen (ook als je mail niet meer weet). Hiermee kun je zulke vragen meer voorkomen misschien denk ik.

Dat is bewust gedaan i.v.m. privacy en veiligheid. Ik denk (niet zeker) dat het ook verplicht is tegenwoordig i.v.m. het GDPR.
 
Dat is bewust gedaan i.v.m. privacy en veiligheid. Ik denk (niet zeker) dat het ook verplicht is tegenwoordig i.v.m. het GDPR.

wat is gdpr?

1629-fe6678363e6349cea4cfb79a24efad25.jpg
 

DeletedUser29138

Gast
Voor een volwaardige uitleg kan je best even googelen. De samenvatting is een Europese wetgeving i.v.m. het beschermen van online data van gebruikers. Sinds deze wetgeving moeten bedrijven, inclusief InnoGames, enorm veel strikter omgaan met gegevens en velen hebben zich hier ook aan moeten aanpassen. Om je een herkenbaar voorbeeld te geven, sinds het invoeren van deze wetgeving zijn websites begonnen met (nieuwe) gebruikers te vragen om cookies te accepteren.
 
Bovenaan