• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Email veranderen

DeletedUser

Gast
Ik heb 1 account waar ik het verkeerde email address heb ingevuld en nu ik een 2e account maak kan ik niet meer dezelfde email gebruiken pls help mij want toen ik bij mijn eerste account het email verandere deed ik perongeluk weer de verkeerde email dus ik kan nu niet de juiste email doen help pls
 

Screeny

Senior Gamemoderator
Grepolis Team
Beste 010jesse,

Je kan het beste contact opnemen met de supportdienst op https://support.innogames.com/login/to/game/grepo/market/nl. Hier kunnen we je begeleiden bij het eventueel aanpassen van een e-mailadres. Onthoud wel dat een e-mailadres uniek moet zijn in de database van Grepolis NL. Dus als je al een tweede account hebt gemaakt met het juiste e-mailadres, dan kunnen wij dat e-mailadres niet gebruiken. Je kan het beste (alvast) een nieuw e-mailadres aanmaken zodat we daar je eerste account op kunnen overzetten.

Na 14 dagen kan je zelf het e-mailadres weer wijzigen, echter blijft de regel dat je een e-mailadres niet meerdere keren kan gebruiken.
 
Bovenaan