• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Eurovisiesongfestival

DeletedUser

Gast
Bij ons is het dan nog zo belachelijk dat 1 jaar Walonië iemand mag sturen en het ander jaar Vlaanderen.
 

DeletedUser6663

Gast
Oei... Het was best wel vals... Ben benieuwd of we het gaan halen...
 

DeletedUser

Gast
Voor eenieder die het gemist heeft:
[video=youtube;JCc0Iiu3DiU]http://www.youtube.com/watch?v=JCc0Iiu3DiU&feature=plcp[/video]

Weet alleen nog niet of we door zijn :D
 

DeletedUser

Gast
Hmm, jammer, maar ik had ook niet verwacht dat we door zouden zijn.
 

DeletedUser

Gast
Jep.

Jammer dat Slovenia niet door was, dat verwachte ik toch wel :(
 

DeletedUser

Gast
Nog maar eens duidelijk dat dit pure vriendjespolitiek is geworden...

Mischien moeten we eens meedoen als de Benelux en ook betalen om direct in de finale te geraken?
 

DeletedUser3865

Gast
Omfg, dit slaat echt nergens op :O

Nederland en Slovenië niet door, terwijl die van Slovenië toch echt wel het beste zong.
En Macedonië en Turkije wel door.
Macedonië was gewoon echt slecht, slechter kon zo'n beetje niet, en die van Turkije kon niet zingen, maar die waren te vergelijken met de Russen van Dinsdag :p
 

DeletedUser

Gast
Nog maar eens duidelijk dat dit pure vriendjespolitiek is geworden...

Mischien moeten we eens meedoen als de Benelux en ook betalen om direct in de finale te geraken?
Niet betalen, is toch allemaal weggegooid geld. Kunnen ze beter de crisis mee bestrijden :)
Omfg, dit slaat echt nergens op :O

Nederland en Slovenië niet door, terwijl die van Slovenië toch echt wel het beste zong.
En Macedonië en Turkije wel door.
Macedonië was gewoon echt slecht, slechter kon zo'n beetje niet, en die van Turkije kon niet zingen, maar die waren te vergelijken met de Russen van Dinsdag :p
Ik vond Zweden het beste, maar het is inderdaad wel een beetje vreemd dat Slovenië niet door is :s
 

DeletedUser

Gast
Zweden werd al als populairste bestempeld. Turkije... Latenw e zeggen dat ik direct in een lach schoot.
 

DeletedUser23053

Gast
Zweden terechte overwinning? Of vinden jullie dat het meer een politiek spelletje is geworden en Rusland had moeten winnen?
 

DeletedUser23053

Gast
Niet? Ik vond het juist een erg sterk jaar, Zweden, Israel, Litouwen en Australië vond ik vooral erg leuke liedjes :)
 

DeletedUser

Gast
Zweden, Estland, Noorwegen en Spanje waren veruit het best.
 
Bovenaan