• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

even een mededeling aan de staff

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18038

Gast
aangezien ik niet geschorst wil worden of wat dan ook, wil ik graag melden dat mijn vriendin dit ook speelt we hebben dit aangegeven, want we spelen onder 1 IP , maar wel andere MAC adress, nu is mijn vraag , ik heb haar net grondstoffen gestuurd en wil niet ineens gebanned worden ofzo? kan dit kwaad?
 

DeletedUser3865

Gast
Ja, als het goed is kan je geeneens gs sturen als je internet delen aan hebt gezet ;)
Er is namelijk geen mogelijkheid voor de support om te controleren of het idd 2 verschillende mensen zijn, of dat het gewoon een en dezelfde persoon is.

Je mag dus ook geen gs of os naar elkaar sturen, jullie mogen niet dezelfde target aanvallen binnen 24 uur, en jullie mogen elkaar ook niet aanvallen.
 

DeletedUser

Gast
aangezien ik niet geschorst wil worden of wat dan ook, wil ik graag melden dat mijn vriendin dit ook speelt we hebben dit aangegeven, want we spelen onder 1 IP , maar wel andere MAC adress, nu is mijn vraag , ik heb haar net grondstoffen gestuurd en wil niet ineens gebanned worden ofzo? kan dit kwaad?
Ja, dat kan kwaad. Als jullie echt hebben aangegeven dat jullie internetverbinding delen, hoor je ook helemaal geen grondstoffen naar elkaar te kunnen sturen. Kan het zo zijn dat je vriendin wel heeft aangegeven dat ze een internetverbinding met jou deelt, maar jij niet hebt aangegeven dat je er één met haar deelt? Je moet het allebei aangeven!
Waarschijnlijk wordt je niet nu gelijk geschorst, maar je zult wel op moeten passen.

EDIT: Snelle reacties boven mij.
 

DeletedUser3865

Gast
Geen idee, dat is aan de support.

Maar blijkbaar hebben jullie niet internet delen aangezet, dus ik verwacht van wel ja ;)
 

DeletedUser18038

Gast
ze kunnen toch het mac adress controleren, waarvan de computers opereren? ik baal wel, want wil niet geschorst worden ofzo weet je
 

DeletedUser3865

Gast
ze kunnen toch het mac adress controleren, waarvan de computers opereren? ik baal wel, want wil niet geschorst worden ofzo weet je
Volgens mij kunnen ze dat niet.
En dan nog, je kan heel makkelijk op een andere pc even inloggen, dus dat zegt nog niks ;)
 

DeletedUser18038

Gast
okey, bij mij stond zij er nog niet in , maar dat heb ik nu net gedaan,bij haar stondi k er al vanaf dag 1 in, dus hopen dat de admins het door de vingers zien
 

DeletedUser18038

Gast
ja ik zag het net staan bij de regels :( , ik moet echt wat meer gaan lezen joh pffff, ik ben altijd te makkelijk daarin
 

DeletedUser18038

Gast
bij deze: ONTZETTEND SORRY, beste staff leden, het zal op zekers niet meer gebeuren
 

DeletedUser

Gast
Dit topic hoort hier niet thuis maar op de support, vandaar een slotje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan