• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forum Wedstrijd 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
Forumwedstrijd 2014
Hoe gaat dit in zijn werk. Er zijn 10 spellen waarmee je punten kunt verdienen. Bij elk spel staat aangegeven hoe het werkt en hoe de puntenregeling is. Alle punten van elke speler worden opgeteld waaruit een klassement ontstaat. We spelen niet voor een prijs, het gaat om de Eer.

Bij elk spel gelden regels. Indien deze niet worden nageleefd zal er met een hoger persoon worden overlegt. (Forum-Mod/CM). Deze beslissing ligt dus niet bij mijzelf. (Althans: Niet 100%)
De volgende 10 spellen worden gespeeld, op volgorde van eerst naar laatst:
- Battle of the Players Het bekende spel BotP, sluit bondgenootschappen, vermoord je tegenstanders en blijf als langste over
- Caption Contest Verzin het onderschrift van verschillende plaatjes.
- Ridders van Rome Ben je alleen of zit je in een team? Het maakt niet uit, want je doel is altijd winnen!
- Wat is het? Aan de hand van verschillende plaatjes krijg je een mens, dier of ding te zien. Raad het als eerste en scoor punten!
- X vs X Hoe speel jij in teamverband?
- Highscore Verbreken Speel spellen en verbreek score’s!(X vs X zonder teams)
- Weerwolven van Wakkerdam Goed of slecht, je enige doel is de tegenpartij uit te schakelen!
- Galgje Raad het woord
- Doolhof Je hebt 2 opties, links of rechts. Achter de een zit een andere deur, achter de ander een val. Wie komt het verst? Bij dit spel is communiceren met anderen van belang!
- Landenkennis Aan de hand van verschillende plaatjes kun je het land raden. Raad jij het?
Er zullen maximaal 3 spellen tegelijkertijd worden gespeeld, echter kunnen er wel eerder inschrijvingen zijn voor spellen. De sluitingstijd van de inschrijvingen staat gemeld in het desbetreffende topic.

Over het algemeen leid ik de spellen met Genade als Adviseur. Wat vinden jullie van het concept?
Klik hier om het word document te downloaden met de uitleg van alle spellen. Wij zien graag jullie opmerkingen!

Momenteel wordt hier nog aan gewerkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Forumwedstrijd 2014
Hoe gaat dit in zijn werk. Er zijn 10 spellen waarmee je punten kunt verdienen. Bij elk spel staat aangegeven hoe het werkt en hoe de puntenregeling is. Alle punten van elke speler worden opgeteld waaruit een klassement ontstaat. We spelen niet voor een prijs, het gaat om de Eer.

Bij elk spel gelden regels. Indien deze niet worden nageleefd zal er met een hoger persoon worden overlegt. (Forum-Mod/CM). Deze beslissing ligt dus niet bij mijzelf. (Althans: Niet 100%)
De volgende 10 spellen worden gespeeld, op volgorde van eerst naar laatst:
- Battle of the Players Het bekende spel BotP, sluit bondgenootschappen, vermoord je tegenstanders en blijf als langste over
Excuses? Dit is gewoon een pure populariteit spel, maak het nu niet mooier dan het is mattie.
- Caption Contest Verzin het onderschrift van verschillende plaatjes.
- Ridders van Rome Ben je alleen of zit je in een team? Het maakt niet uit, want je doel is altijd winnen!
- Wat is het? Aan de hand van verschillende plaatjes krijg je een mens, dier of ding te zien. Raad het als eerste en scoor punten!
- X vs X Hoe speel jij in teamverband?
Leuk concept enzo, maar als je serieus wilt spelen en je team zuigt, ben je ook nogal genaaid, zelfde geldt voor WvW, beter haal je het eruit.
- Highscore Verbreken Speel spellen en verbreek score’s!(X vs X zonder teams)
- Weerwolven van Wakkerdam Goed of slecht, je enige doel is de tegenpartij uit te schakelen!
- Galgje Raad het woord
- Doolhof Je hebt 2 opties, links of rechts. Achter de een zit een andere deur, achter de ander een val. Wie komt het verst? Bij dit spel is communiceren met anderen van belang!
- Landenkennis Aan de hand van verschillende plaatjes kun je het land raden. Raad jij het?
Er zullen maximaal 3 spellen tegelijkertijd worden gespeeld, echter kunnen er wel eerder inschrijvingen zijn voor spellen. De sluitingstijd van de inschrijvingen staat gemeld in het desbetreffende topic.

Over het algemeen leid ik de spellen met Genade als Adviseur. Wat vinden jullie van het concept?
Klik hier om het word document te downloaden met de uitleg van alle spellen. Wij zien graag jullie opmerkingen!
Zie het Bolted
 

DeletedUser

Gast
DonFrank had dus het idee om weer een communitywedstrijd op het forum op te zetten en had mij gevraagd om hem bij te staan.

Er wordt nog aan gewerkt, maar jullie kunnen hier alvast je commentaar geven.

Dit is verder een bijwerkpost waarin ik een beetje de verschillende spellen probeer in te plannen.

Duur evenement: Ruim een maand
Drukte: Tegelijk 1 groot spel + 1 klein spel + dingen tussendoor

Korte spellen volgorde: (28 dagen totaal)
- 4 D: Galgje: Raad het woord!
- 5 D: Het hoekje om: Sluit bondgenootschappen en beïnvloedt de andere spelers om te winnen!
- 4 D: Highscore Verbreken: Speel spellen en verbreek score’s! (X vs X zonder teams)
- 5 D: Wat is het? Aan de hand van verschillende plaatjes krijg je een mens, dier of ding te zien. Raad het als eerste en scoor punten!
- 6 D: Caption Contest: Verzin het onderschrift van verschillende plaatjes.
- 4 D: Landenkennis: Aan de hand van verschillende plaatjes kun je het land raden. Raad jij het?

Lange spellen volgorde: (31 dagen totaal)
- 10 D: Weerwolven van Wakkerdam: Goed of slecht, je enige doel is de tegenpartij uit te schakelen!
- 6 D: Doolhof: Je hebt 2 opties, links of rechts. Achter de een zit een andere deur, achter de ander een val. Wie komt het verst? Bij dit spel is communiceren met anderen van belang!
- 5 D: Ridders van Rome: Ben je alleen of zit je in een team? Het maakt niet uit, want je doel is altijd winnen!
- 10 D: X vs X: Hoe speel jij in teamverband?

Tussendoor
28 D: The Hunger Games: Strijd in de Arena met je medetributen en wordt winnaar van de Hongerspelen! (deadlines 48 uur)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Hoe gaan jullie dan precies te werk? Gebeurt alles tussen de 'gewone' spellen door of moeten die wijken? Rabbid had de konijnenspelen met allerlei oude, maar ook nieuwe spelletjes die waren opengesmeerd over enkele maanden. Alles deftig gescheiden van de rest (ik denk dat enkel WvW even werd uitgesteld) en op een ander forum.
Ik persoonlijk schik hier niet aan mee te doen zoals het er nu uitziet. Binnenkort komen er weer vakanties aan (denk ik?) en zullen er misschien wel mensen op reis gaan etc.. Ik moet nu al goed uitkijken dat ik aan niet te veel deelneem zodat ik me niet opeens overal in moet laten vervangen.
 

DeletedUser

Gast
Hoe gaan jullie dan precies te werk? Gebeurt alles tussen de 'gewone' spellen door of moeten die wijken? Rabbid had de konijnenspelen met allerlei oude, maar ook nieuwe spelletjes die waren opengesmeerd over enkele maanden. Alles deftig gescheiden van de rest (ik denk dat enkel WvW even werd uitgesteld) en op een ander forum.
Ik persoonlijk schik hier niet aan mee te doen zoals het er nu uitziet. Binnenkort komen er weer vakanties aan (denk ik?) en zullen er misschien wel mensen op reis gaan etc.. Ik moet nu al goed uitkijken dat ik aan niet te veel deelneem zodat ik me niet opeens overal in moet laten vervangen.
Dat is inderdaad een punt.

Persoonlijk lijkt mij dat er net als bij de Konijnenspelen een subforum voor kan komen. Tegelijk zouden er telkens een groot en klein spel gespeeld kunnen worden. Met eventueel een erg lang lopend spel ernaast. Niet meer, om de druk op de spelers klein te houden. Omdat we het evenement niet erg lang willen maken, zodat het ook niet allerlei vakanties overlapt, betekent dat dat er ook keuzes gemaakt moeten worden tussen welke spellen we er wel bij willen hebben en welke niet.

Het zou niet handig zijn als er tegelijk grote, niet-'standaard'spellen buiten het evenement om worden georganiseerd. Waarschijnlijk zullen er wel mensen zijn die dat willen doen. Daarmee zouden we in gesprek willen gaan en misschien willen die mensen hun grote spellen ook wel binnen het evenement organiseren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Je moet wel bedenken, dat als zeg maar een xvsx en een hg al bezig is, je moeilijk hiermee kan gaan beginnen, omdat niemand dan meer mee gaan doen, dus ik ben benieuwd wanneer jullie het gaan doen. Je moet je bedenken dat alice haar xvsx snel begint, en dat duurt wel bijna een half jaar als je 20 mensne hebt, dan gaan veel mensen al afhaken voor de spellen.
 

DeletedUser10470

Gast
Je moet wel bedenken, dat als zeg maar een xvsx en een hg al bezig is, je moeilijk hiermee kan gaan beginnen, omdat niemand dan meer mee gaan doen, dus ik ben benieuwd wanneer jullie het gaan doen. Je moet je bedenken dat alice haar xvsx snel begint, en dat duurt wel bijna een half jaar als je 20 mensne hebt, dan gaan veel mensen al afhaken voor de spellen.
Wij zullen rekening houden met de spellen die op het moment lopen en de betreffende (toekomstige) spelleiders contacteren

Leuk, krijgen we ook een speciale titel?
Dit valt te overleggen met het CM, maar verwacht er niet teveel van
Advies aan Don: Neem niet te veel hooi op je vork ;)
Komt goed, we beginnen pas als Genade in zijn examentrainings-periode zit, dan heeft hij de meeste tijd.

In ieder geval bedankt voor al jullie opbouwende kritiek.
 

DeletedUser10470

Gast
Is hier nog meer info over? Enige datum of andere bijkomende informatie? Enige voortuigang in de laatste week?

Momenteel zijn ik en Genade bezig op een extern forum om alles in orde te maken. Op het moment dat Genade tijd heeft zullen we beginnen, dit zal in de periode van zijn examentrainingen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan