• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Forumava + signature voor Ilja

DeletedUser9104

Gast
Ik zoek een nieuw lieve forumava met bijpassende signature. Dus graag de standaard afmetingen aanhouden.
Ik zou het prettig vinden als er Ilja op staat, maar ik zou ook graag een versie willen zien zonder naam, zodat ik kan kiezen.
Kleuren maken niet zo heel veel uit, maar het animemeisje (als je daarvoor kiest) moet paars haar hebben, het liefst niet te licht
Het liefst in animestyle

Succes iedereen! En alvast bedankt voor de moeite :)

Edit: voor de signature zou ik graag de tekst Be a true heart, not a follower
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20125

Gast
2lncmqd.png


Is dit iets? ^^

Begonnen met deze render:

Reneders+Animes+designer+tops+13.png
 

DeletedUser9104

Gast
Qua kleuren vinden ik de kleuren van de render mooier dan de kleuren die je ervan gemaakt hebt
 

DeletedUser9104

Gast
Mooi, maar liever zonder tekst... En kun je er ook een signature bij maken?
 

DeletedUser20232

Gast
Heb een signature gemaakt.
Geef je mening, aanpassingen kunnen altijd gemaakt worden.
(tzal wel voor morgen zijn xD)

Met naam


Zonder naam en wat aangepast
 

DeletedUser20125

Gast
Ik wil nog wel iets proberen maken, maar het zal dan eerder zijn om tips te krijgen ;)
Ik wil echt beter worden, dus tips zijn dan altijd welkom :p
 

DeletedUser20125

Gast
Ik weet dat deze niet beter is dan die van Sky, maar ik heb toch geprobeerd. Heeft er iemand tips?

2wfn6vk.png


Ik ben begonnen met deze render:

random_anime_girl_render_by_amuchan06-d5osj5f.png
 

DeletedUser9104

Gast
Hij is mooi, maar hij past niet bij de ava, hetzelfde geld ook voor die van sky
Verder zou ik zelf ook niet kiezen voor een zwarte tekst, maar iets dat meer in het plaatje past qua kleur
 

DeletedUser20232

Gast
Kan momenteel enkel deze kleur bekomen...


Persoonlijk vond ik mijn 1ste 2 beter dan deze. Tzal moeilijk gaan worden om perfect dezelfde kleur te bekomen aangezien je nooit iets perfect hetzelfde kan namaken..

Ik weet dat deze niet beter is dan die van Sky, maar ik heb toch geprobeerd. Heeft er iemand tips?
Naast haar gezicht/mond komt er nog iets uit (waarschijnlijk moet dit haar voorstellen), van zogenaamd de achterkant, werk die weg, niemand weet dat namelijk eens je het weggewerkt hebt. :p
Persoonlijk vind ik ook de tekst wat te hard uitkomen kzou een ander lettertype gebruiken.
Voor de rest vind ik het toch redelijk goed, je kan niet weten of het beter is, het is totaal anders dus iedereen heeft wel een kans.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan