• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Forummoderator

DeletedUser

Gast
Hallo,
Ik vroeg eerder al hier of iemand wist wat er aan de hand was, maar toen was mijn probleem ineens verholpen. Nu zit ik er weer mee!
Ik ben Forummoderator in mijn alliantie en wil graag zo goed mogelijk mijn werk doen daar. Nu is het probleem dat ik de functie niet heb om fora te verplaatsen. Ik weet waar het hoort te staan, want toen ik er eerder naar vroeg en nog eens keek was het er ineens wel weer.
Sinds 1 week ben ik het weer kwijt en het komt niet meer terug dit keer. Wat nu?
Bvd,
Neoz
 

DeletedUser

Gast
AW: Forummoderator

misschien komt het door dat het forum gedeeld is, dan kan je namelijk niks verschuiven.

of je recht is ontnomen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Forummoderator

Het recht is me niet ontnomen, noch zijn het gedeelde fora waar ik over spreek...
Ik had hier al aan gedacht ja. Toch bedankt voor je reactie.
 

DeletedUser

Gast
AW: Forummoderator

het kan ook zijn dat je voor bepaalde functeie's ook leidersrechten nodig hebt

maar dat is hier niet

ik denk dat het door het delen kmot
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Forummoderator

je kan ze volgens mij ook niet verplaatsen naar gedeelde fora
 
Bovenaan