• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Forumplaatje Asherali

DeletedUser

Gast
Ik zoek een forumplaatje, en ik dacht misschien zou er iemand zijn die het zou kunnen en willen.

INFO:
afmetingen: forum
tekst: Asherali
Thema: Iets met de natuur of met lieve diertjes.


Danku :)
 

DeletedUser

Gast
Zoiets?
GZhY2uZ.jpg
 

DeletedUser

Gast
Wat heb je het liefste? Getekend of, zoals Rub hierboven postte, rl diertjes?
 

DeletedUser

Gast
Als je iets getekend wil, wat vind je dan van deze? Kleuren en lettertype kunnen aangepast worden. Ik kan ook bijsnijden, als je dat wil.
Als je iets wil dat niet getekend is zul je wat specifieker moeten zijn :/
9vckkj.jpg
ps: eig kunnen alle groottes voor je forumplaatje ;)
 

DeletedUser

Gast
hij is wel leuk getekent :)
lettertype is goed.
kun je de kat oranje maken :)
 

DeletedUser

Gast
Ok, komt voor elkaar (je zal wel tot vanavond moeten wachten want nu kan ik niet op de pc) :)
De letters ook oranje of enkel de kat?
 

DeletedUser

Gast
Ik kwam een tijd geleden dit plaatje tegen die ik wel prachtig vond. Achtergrond kan ook wit of grijs als je dat wilt (of weg zoals bij de 2e)

ook hier geld: klik op de afbeelding voor een vergrote versie (ik faal met dit soort dingen)


 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Heb t wat bewerkt (sorry voor het lange wachten). Ik wist niet precies hoe je het wilde hebben, dus geef ik je de keuze tussen 3 van mijn edit-fases :)

Edit 1: Gewoon omlijningen gekleurd... is nog vrij wit enzo, dus ik weet niet echt of je dat mooi zal vinden.
1z1qnnr.jpg

Edit 2: Ingekleurd zonder schaduw op de grond...
k1fn0x.jpg

Edit 3: Zelfde als 2, maar met een beetje schaduw op de grond.
2jcv7tg.jpg
 

DeletedUser9889

Gast
AsheraliAVA.png


AsheraliFAVA.png


AsheraliSig.png


Om alles even compleet te maken heb ik er ook een Sig en een IG avatar bij gemaakt! ;P
 
Bovenaan