• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Forumupdate

DeletedUser

Gast
AW: Forumupdate

over de profiel wijzigenen. leuk dat het aantal berichten er nu instaat. van het actiefbolletje hadden ze beter afkunnen blijven. verder is de handtekening niks. maar leuk dat je die nu ook weg kan laten
 

DeletedUser

Gast
AW: Forumupdate

verder heb ik liever dat je op het forum moet klikken om naar het begin forum te gaan en niet op het gebouw. hoe toepasselijk het ook is.

ook de ledenlijst vindt ik storend de naam is nu heel groot en het profielplaatje heel klein. terwijl je berichten niet echt staan onder het punt waar het moest staan.

zag trouwens hieronder een autosaved dinges verschijnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
AW: Forumupdate

verder heb ik liever dat je op het forum moet klikken om naar het begin forum te gaan en niet op het gebouw. hoe toepasselijk het ook is.

ook de ledenlijst vindt ik storend de naam is nu heel groot en het profielplaatje heel klein. terwijl je berichten niet echt staan onder het punt waar het moest staan.

zag trouwens hieronder een autosaved dinges verschijnen


Ik zie soms ook zo'n auto-save ding
 

DeletedUser10488

Gast
AW: Forumupdate

Ik denk dat het wel fijner zo is maar ik moet er wel aan wennen
 

DeletedUser

Gast
AW: Forumupdate

op hoofdpagina op forum klikken - dan ben je automatisch aangemeld
ingame op forum klikken - dan ben je niet aangemeld - gebruikersnaam en wachtwoord verschijnen wel met één klik maar dan krijg je die melding (invalid redirect...) hoe kan dat wachtwoord nu verkeerd zijn?
 

DeletedUser

Gast
AW: Forumupdate

op hoofdpagina op forum klikken - dan ben je automatisch aangemeld
ingame op forum klikken - dan ben je niet aangemeld - gebruikersnaam en wachtwoord verschijnen wel met één klik maar dan krijg je die melding (invalid redirect...) hoe kan dat wachtwoord nu verkeerd zijn?


Ja, dat is precies wat mij ook overkwam.
 

DeletedUser

Gast
AW: Forumupdate

De oude URL, die ook nog als link staat ingame is forum.nl.grepolis.com. Het nieuwe adres is forum.grepolis.nl. Je wordt ingelogd op het nieuwe adres, niet op het oude adres.

Als je via ingame hierheen gaat kom je via de oude url (waar je niet ingelogd ben) en moet je inloggen. Dan treed deze fout dus op. Het is een kwestie dat de link ingame verandert wordt, anders blijf je dit houden.
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Forumupdate

wat een *knip*forum :mad:

ik dacht trouwens dat er niet zoveel zou veranderen?
dat het vooral intern zou zijn?
en dat er een paar dingen ronder zouden worden?

volgens mij is er toch echt veel veranderd, en is alles alleen maar vierkanter geworden. :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Forumupdate

dit is volgens mij gewoon ff wennen, zoveel grote veranderingen zijn er ook weer niet...
 
Bovenaan