• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Foto Topic] Toon jullie koppie

DeletedUser

Gast
''Nog niet eens'' ook echt hè.
33bdb82.gif

^^, Genade is op de meest onlogische uren wakker ;)
 

DeletedUser20542

Gast
oke, als alice het doet doe ik het ook :(

hier is mijn koppie, dit was die ene keer dat ik aan het straat racen was, maar als het goed is zit hier geen politie op dit forum dus ik denk wel dat ik dit mag opzetten.

vin-diesel_1920x1200_961.jpg
En toen kwam er een foto op 9gag met een stukje afbeelding dat verdacht veel op dit plaatje lijkt. Vinie is beroemd? (of het is nog wat anders)
 

DeletedUser23053

Gast
Ten eerste weet ik niet hoe je een foto moet delen
En ten tweede, probeer het me niet uit te leggen, dit is al vele malen geprobeerd maar ik snap het niet en ben er te lui voor om het wel te snappen D:
Als iemand echt per sé wilt zien hoe ik eruit zie, op skype kan ik wel ff scherm delen :p
 

DeletedUser23053

Gast
Niet hier D:
Ik kan dat niet en dan komen allemaal enge mensjes hier en die zien dat ik knap ben en dan komen ze me opzoeken D:
 

DeletedUser13380

Gast
Als ik hier post, komen alle meiden kijken van al die knapheid, ga ik dus niet doewn :O
 

DeletedUser

Gast
Links was in de tweede mijn Aardrijkskunde leraar als het goed is, klopt het dat hij Martijn Ketzer heet?

wlt5jp.jpg


Instagram
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14238

Gast
HATERS GONNA HATE BITCHES
Ik ben het mannelijk geslacht links voor alle raardenkenden.
10ztl5l.jpg
 

DeletedUser

Gast
Ben ik de enige die het woord 'raardenkenden' las als 'raarden-kenden' in plaats van 'raar-denkenden'?

Raar gedacht van me. Ha. Grappig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14238

Gast
Je bent zeker zo'n stomme Belg :p?

Wat je zegt klopt niet. Althans, het strookt niet met mijn zeer ontwikkelde taalgevoel.

Verder via PM.
Ik verwijder even all deze doelloze posts zodat men mijn schattig gezicht nog kan zien :3 uch uch
 
Bovenaan