• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gebruik Premium?

DeletedUser

Gast
Hier gaat het niet over dat Premium een slecht idee is fzo, maar ik ben benieuwd hoeveel mensen goud kopen, en voor hoeveel geld. Ikzelf koop het niet, ben aan het staken voor betere opties :p.
 

DeletedUser

Gast
Ik kocht het laatst 2000 goud in het totaal , ik betaalde toch voor 2000 goud. ik kreeg 1200 ofzo de rest heb ik nooit gezien:( .


Off toppic : volgens mij staat dit wel verkeerd geplaatst .
 

DeletedUser

Gast
Kan zijn :p, wist niet zeker waar. Dan moeten ze het maar verplaatsen eah.
 

DeletedUser

Gast
Speel nu een tijdje zonder goud.
Met goud stond ik rond de top 20 en nu al 112ste :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
als je gewoon veel online bent heb je in het beging geen goud nodig denk ik zo :)

pas wanneer de 30% meer aanvals kracht en dat soort zaken belangrijk worden heb je echt goud nodig

maar voor uitbouwen in het begin niet echt als je veel farm heb je die extra gs ook nie nodig die je krijgt met bestuurder

ma zo ie zo ga ik op de eerste zelf geen goud kopen :) als de volgende wereld begint en ik het spel zelf ook een beetje onder de knie heb ga ik er pas geld aan geven :)
 

DeletedUser

Gast
Het goud wat je hebt houdt je toch op elke wereld? Gaat toch niet apart?

Dan kan je beter nu goud kopen, nu het nog dubbel zo voordelig is :D Zit zelf ook te twijfelen om voor het eerst geld aan Innogames te geven of niet.
 

DeletedUser

Gast
Ik zie binnen 2 maanden wel of ik het spel nog steeds speel en het ook vernieuwend genoeg vind om er centen in te investeren.
Ik zal zeker mijn dorpen eerst proberen overnemen zonder goud,das is gewoon eerlijk spel.
 

DeletedUser

Gast
zeker :p ik heb al genoeg geld aan innogames gegeven met tribalwars :p heb ruim 2 jaar met pa gespeeld :p daar o

hier is het danb wle aanzienlijk duurder net zo als bij the west

waar ik dan ook mee gestopt ben vanwege die hoge prijzen :p

ma als dit spel me licht en ik het leuk blijf vinden wil ik er zeker wel geld aan uit geven :p

en nu het dubbele is dat is onzien komen wel meer acties zo als deze :p alleen je moet ze gewoon even af wachten voor je gaat kopen :)
 

DeletedUser

Gast
Denk dat ze eens een scripter van TW naar Grepolis moeten katen kijken :D
Bij TW is de Premium zeker beter:mad:
 

DeletedUser

Gast
Ik ben aan het sparen voor premium dmv geld verdienen door achter je pc te zitten. $0.010 per advertentie kijken :)
 

DeletedUser

Gast
als je gewoon veel online bent heb je in het beging geen goud nodig denk ik zo :)

pas wanneer de 30% meer aanvals kracht en dat soort zaken belangrijk worden heb je echt goud nodig

maar voor uitbouwen in het begin niet echt als je veel farm heb je die extra gs ook nie nodig die je krijgt met bestuurder

ma zo ie zo ga ik op de eerste zelf geen goud kopen :) als de volgende wereld begint en ik het spel zelf ook een beetje onder de knie heb ga ik er pas geld aan geven :)


Je krijgt extra gs binnen en je troepen zijn sterker, daarom staak ik er tegen, maar zelf gebruik ik het nog niet.
 

DeletedUser

Gast
Ik gebruik alleen een beetje goud wat ik van sponserpay krijg.
 

DeletedUser16608

Gast
Je kan gewoon heel makkelijk goud gaan verdienen :)
Zo heb ik ook rond de 1.000 goud verdiend.
 
Bovenaan