• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie gedeeld internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik heb gister een ban gekregen omdat ik 2 accounts zou hebben. Dit klopt van geen meter want ik en me vrouw spelen allebei en we hadden gedeeld internet en zaten nooit op elkaars account. Ik krijg ook geen duidelijke uitleg waarom we geblokkeert zijn. nu heeft mijn vrouw gedwongen haar account af moeten staan zodat ik verder kan spelen. Ik vraag me af wat wij fout hebben gedaan want ik heb de regels nog even goed nagelezen en we hebben ons daaraan gehouden.

ik ben benieuwd na de reacties en of er mensen zijn die dit nog meer hebben meegemaakt.

groeten hooligan33
 

DeletedUser6663

Gast
Tja, ik heb het helaas ook gehad... Maar kijk uit dat je geen regel overtreed, namelijk, geen banbesprekingen op het forum. Vraag bij de support maar naar de hoofd moderator of naar Kroenuh of Saartje, Met hen kan je het misschien wel oplossen.
 

DeletedUser

Gast
Bedankt voor de waarschuwing maar ik heb dit niet geopend om me ban te bespreken , maar omdat ik graag wil weten wat ik dan wel fout doe want ik krijg hier ergens anders geen antwoord op en als ik niet weet wat er fout is gegaan kan ik der ook niet van leren toch ;)
 

DeletedUser6663

Gast
Bedankt voor de waarschuwing maar ik heb dit niet geopend om me ban te bespreken , maar omdat ik graag wil weten wat ik dan wel fout doe want ik krijg hier ergens anders geen antwoord op en als ik niet weet wat er fout is gegaan kan ik der ook niet van leren toch ;)

Vaak achter elkaar in en uitgelogd met beide accounts?
gecoordineerd aanvallen?
 

DeletedUser

Gast
Dat snel in en uitloggen gebeurde wel als me vrouw ff tussendoor wou kijken, maar nooit gecoordineerde aanvallen geweest. mijn vrouw viel zelfs vrijwel nooit iemand aan. Ze was ook niet echt super actief ofzo. ik wel maar aangezien we 1 computer hebben moeten we ook wel in en uitloggen aangezien me vrouw meerdere malen per dag even keek of ze werd aangevallen, maar er staat nergens dat we niet in en uit mogen loggen want niet iedereen heeft 2 computers thuis.
 

DeletedUser

Gast
gunst naar de ander gedropt?

iemandt anders die mischien je wachtwoord weet?
 

DeletedUser6663

Gast
Dat snel in en uitloggen gebeurde wel als me vrouw ff tussendoor wou kijken, maar nooit gecoordineerde aanvallen geweest. mijn vrouw viel zelfs vrijwel nooit iemand aan. Ze was ook niet echt super actief ofzo. ik wel maar aangezien we 1 computer hebben moeten we ook wel in en uitloggen aangezien me vrouw meerdere malen per dag even keek of ze werd aangevallen, maar er staat nergens dat we niet in en uit mogen loggen want niet iedereen heeft 2 computers thuis.

Daar ligt het probleem dus waarschijnlijk. Je kan er hier over verder praten maar zo krijg je je account niet terug. Dit zul je echt bij de support moeten doen.

En aart, je kan bij elkaar geen gunsten droppen als je Internetverbinding delen aan hebt staan
 

DeletedUser

Gast
ik heb al na saartje gevraagt op support dus dat is dan ff afwachten.
 

DeletedUser

Gast
zoals ik al zei krijg ik geen reactie dus nu weet ik nog steeds niks
 

DeletedUser

Gast
ja krijg nu net bericht terug en ik weet genoeg ik ga hier niet me beklag doen over de leiding omdat dat verboden is dus dit topic kan gesloten worden
 

DeletedUser12444

Gast
als het goed is kan je aan geven dat meer accounts over 1 verbinding gaan zo kan je verkomen dat je ban krijgt ik heb het ook aangegeven en speel het 2Jaar nog geen ban gehad

dit kan bij instellingen en dan internetverbindingen dellen
Let op dit moet bij bij den accounts anders kan het nog mis gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan