• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

geschorste speler

DeletedUser

Gast
Op mijn eiland bevindt zich een geschorste speler die ik voorheen regelmatig ging farmen.Op het moment dat ik klaar was om hem te gaan overnemen werd hij geschorst. Wat gebeurd er nu met hem? Komt hij nog terug in het spel of wordt hij een spookstad? Inmiddels zijn 2 weken verstreken en ik verwachtte eigenlijk dat hij een spookstad zou worden.
Bvd, Ruud.
 

DeletedUser9429

Gast
AW: geschorste speler

Uiteindelijk zal hij gewoon weer kunnen spelen, dat hangt echter af van de fout die hij begaan heeft ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: geschorste speler

afhankelijk van de reden van schorsing en of er wel tegenspraak is ingediend kan een account geblokkeerd blijven. In principe verdwijnt een inactief account na ca 14 dagen, tenzij er premium actief is, dan is het 14 dagen na het verlopen van de premium ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: geschorste speler

afhankelijk van de reden van schorsing en of er wel tegenspraak is ingediend kan een account geblokkeerd blijven. In principe verdwijnt een inactief account na ca 14 dagen, tenzij er premium actief is, dan is het 14 dagen na het verlopen van de premium ;)

Correctie, als ik het niet verkeerd heb is dat sinds een update langer dan 14 dagen, is het rond de 30 dagen geworden ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: geschorste speler

Dank jullie wel voor de antwoorden. Het blijft dus gewoon afwachten voor mij totdat hij weer actief wordt en dan afstraffen.;)
 
Bovenaan