• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Gezocht: Forumavatar

DeletedUser20542

Gast
Ik ben op zoek naar een nieuwe avatar op het forum.

1. De grootte: forumplaatje(max. 120 x 120)
2. De spelersnaam die erop moet komen: Ydeger/ydeger (evt. Yde)
3. De kleuren die je graag wilt: iets natuurlijks, blauw of bruin, en niet te donker
4. Soort style plaatje: liefst iets echts, en hooguit 1 van de drie dingen van bij 5
5. Render: maakt niet uit, liefst iets levends (mens, dier, plant)
6. Deadline: 30-11, wss beslis ik al eerder
7. Favoriet tot nu toe:
1z1wvvm.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
4. Soort style plaatje: huh? Ik snap deze vraag niet.

Zoek je meer een soort fantasy plaatje? Of meer zoals in de echte natuur zoals die van Robin? Zoek je iets met mensen, dieren of geen van beiden? Dat kan je bij die vraag neerzetten ;)
 

DeletedUser20542

Gast
Zoek je meer een soort fantasy plaatje? Of meer zoals in de echte natuur zoals die van Robin? Zoek je iets met mensen, dieren of geen van beiden? Dat kan je bij die vraag neerzetten ;)

Bedankt voor de info!
 

DeletedUser20542

Gast
Dieren zijn ook leuk, maar vogels vind ik nogal leeg (daar gaat het blauw) en vissen vrij saai. Maar iets wat net uit de grond komt kan heel leuk zijn (bruin), want qua leeftijd kom ik ook maar net uit de grond en dat is dan lekker toepasselijk :p
 

DeletedUser20542

Gast
Ik ga nu even die besjes proberen, als ik dat niks vind hou ik deze.
 

DeletedUser

Gast
Als je je eisen iets bijstelt kan ik ook iets voor jou maken. Anders moet je eens hier gaan kijken en zeggen welke jouw stijl is (of er gewoon eentje van uitpikken), zodat ik er iets van kan maken :)
Hoewel ik degene die je nu hebt eigenlijk best wel leuk vind.
 
Bovenaan