• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Godenbeeld of Toren?

DeletedUser1966

Gast
das een persoonlijke keuze, Is het een def stad dan zijn al je troepen 10% beter in defense, volgens mij ook als je ze als OS ergens neerzet. Dus dan is de toren heel goed. Voor de rest neem ik in de andere Godenbeeld aangezien je nooit genoeg Gunst kan hebben
 

DeletedUser

Gast
Kheb in me eerste stad godenbeeld omdat die toch niet defensief is gebouwd in me 2de ben ik wel van plan voor toren
 

DeletedUser

Gast
das een persoonlijke keuze, Is het een def stad dan zijn al je troepen 10% beter in defense, volgens mij ook als je ze als OS ergens neerzet. Dus dan is de toren heel goed. Voor de rest neem ik in de andere Godenbeeld aangezien je nooit genoeg Gunst kan hebben

Klopt dat?

Volgens mij is dat alleen voor in de stad waar je toren staat??
 

DeletedUser

Gast
Kheb in me eerste stad godenbeeld omdat die toch niet defensief is gebouwd in me 2de ben ik wel van plan voor toren

IK zou net wel een toren in een att dorpje zetten niet in def dorp.
Omdat je in att dorp dus aanvals troepen hebt en die dus kwetsbaarder zijn.
Als iemand zo'n dorp aanvalt verlies je dus minder troepen als je niet op tijd online kon zijn.
 

DeletedUser

Gast
Ik geloof het niet!

Stel ik heb in dorp A een toren en in dorp B niet.
Dorp A ondersteund dorp B.
Krijgt dorp B dan de 10% bonus over de troepen die daar ook vandaan komen?
 

DeletedUser1966

Gast
IK zou net wel een toren in een att dorpje zetten niet in def dorp.
Omdat je in att dorp dus aanvals troepen hebt en die dus kwetsbaarder zijn.
Als iemand zo'n dorp aanvalt verlies je dus minder troepen als je niet op tijd online kon zijn.

Ja das wel waar, maar is er iemand die een Toren heeft en dat OS kan checken? want als je bijvoorbeeld 10% minder kosten hebt dan word dat gewoon aangepast in de senaat of de kazerne. Misschien dat als je een toren hebt dat je dan bij zwaardjes gewoon 33 def tegen afstandswapens hebt. Maar dan zouden die 2 zwaardengroepen apart moeten staan als je het als OS in een stad hebt want ze hebben niet dezelfde stats. Begin toch weer te denken dat het alleen in de stad met de toren is. En dan kan je hem idd beter in je aanvalsstad zetten want je def stad is waarschijnlijk toch goed genoeg verdedigd
 

DeletedUser

Gast
Ik geloof het niet!

Stel ik heb in dorp A een toren en in dorp B niet.
Dorp A ondersteund dorp B.
Krijgt dorp B dan de 10% bonus over de troepen die daar ook vandaan komen?

nee.. De toren staat in jou dorp jou troepen krijgen dus 10% meer verdediging bonus dat wil dus niet zeggen dat jou troepen in een ander dorp ook 10% meer verdediging bonus krijgen. Of die speler moet daar ook een wachttoren hebben.

Groeten,
 

DeletedUser

Gast
Staat de winst in gunst gelijk aan een percentageverhoging die het godenbeeld geeft? wat is de winst ervan? staat nergens weet niet wat ik er exact aan heb alleen wat het ongeveer doet en wat het verhoogt..
 

DeletedUser

Gast
ik doe gewoon badhuis en toren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Godenbeeld of Toren?

Hoeveel gunst krijg ik meer van een godenbeeld?:gunst:
 

DeletedUser

Gast
AW: Godenbeeld of Toren?

Je tempel wordt 5 levels hoger en je krijgt hoeveel gunst je dan krijgt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Godenbeeld of Toren?

Je tempel wordt er volgens mij niks hoger van hoor...... Ik kies daarnaast voor een toren. Op een gegeven moment heb je toch gigantisch veel dorpen en dus veel gunsten, dan helpt zo 10% def in een stad wat meer dan iets meer gunsten.

Oh en dat andere gebouw een badhuis, meer inwoners is veel handiger dan een bibliotheek of als een theater.
 

DeletedUser

Gast
AW: Godenbeeld of Toren?

kheb eigenlijk een vraag, als je 2 godenbeelden hebt, in 2 steden dus, en je hebt al in totaal 15 lvl voor 1 god, en je godenbeeld verhoogt dan je gunst, maar een 2de godenbeeld, verhoogt dat je gunst dan nogmaals
?
 

DeletedUser

Gast
AW: Godenbeeld of Toren?

er wordt gewoon 5x2 lvls er bij opgeteld dus dan heb je evenveel gunsten als bij tempel lvl 25
 

DeletedUser

Gast
AW: Godenbeeld of Toren?

kheb eigenlijk een vraag, als je 2 godenbeelden hebt, in 2 steden dus, en je hebt al in totaal 15 lvl voor 1 god, en je godenbeeld verhoogt dan je gunst, maar een 2de godenbeeld, verhoogt dat je gunst dan nogmaals
?

Het godenbeeld verhoogt de gunst voor de god die gekozen is in de stad. Als je dus in 2 steden zeus hebt, met allebij een godenbeeld word je gunst dus 2x verhoogd
 
Bovenaan