• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Goud kopen met mob

DeletedUser23608

Gast
Waarom kan ik geen kopen met mobiel? Als ik me nummer het ingetyped zeggen ze dit terwijl het normaal altijd lukte.

Uw mobiele netwerk wordt momenteel niet ondersteund.
Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw. Neem contact met ons op als u vragen hebt.


Zal wel weer liggen aan dat nieuwe boku ofzo.
 

DeletedUser10470

Gast
Vaak gebeurd het dat mobiele providers betaalde nummers blokkeren omdat zij vinden dat er teveel misbruik van wordt gemaakt. Heb je al contact opgenomen met je provider om te vragen of het nummer niet wordt geblokkeerd?
 

DeletedUser23608

Gast
Nou het was niet zo. Eerlijk gezged ook geen zin in moeilijk gedoe dus dan maar geen goud. :(
 

DeletedUser10470

Gast
In Nederland worden de volgende providers ondersteunt:
KPN, Orange, T-Mobile, Tele2, Telefort, Vodafone

En in België:
Base (KPN), Mobistar, Proximus, Telenet

Het is dus niet mogelijk om d.m.v. een SMS goud te kopen. Ik heb via mijn telefoon net (ook hollandsnieuwe) geprobeerd te bellen (ipv SMS) en helaas wordt het daopay nummer ook geblokkeerd door Hollandsnieuwe.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wat betreft het kopen van goud middels sms:

We zijn deze week inderdaad overstapt van Mopay naar Boku. Dit was een noodzakelijke overstapt, waar mogelijk nog wat optimalisatie in plaats zal moeten vinden. Het is dus niet de bedoeling dat je totaal geen goud kunt kopen per sms.

Omtrent bellen gebruiken we al een tijdje Dao-pay. Daar zijn tot op heden geen problemen mee gemeld.

Mocht je verdere ondersteuning nodig hebben, stuur dan a.u.b. even een supportticket.
Dan kijken we met je mee.
 
Bovenaan