• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie GOUD WEL OF NIET

De enige optie om deze game zonder goud te krijgen is als iedereen elke maand 20 euro neerlegt als abonnement. Mensen hier denken dat voor niks de zon op gaat en dat is ook zo, maar daar blijft t bij.

ik denk niet dat iemand echt tegen goud is... zoals gezegd: Innogames moet blijven bestaan en ze geven iedereen de kans het spel te spelen... al dan niet zonder centen er in te steken... maar misschien kan er wel wat gedaan worden aan 'goudspelers richting goudspelers' 100% sterkte. 'Goudspelers richting niet-Goudspelers' 50% sterkte... Ik gebruik ook goud, ca 10 euro per maand. Vind dat dat nog meevalt... meer om snel iets te bouwen (gebouw of troepen).;

Goud is geen probleem. Ik sta nu top 10 op Lapithos zonder een euro uit te geven. Heb zelfs netto goud verdient op die wereld.

Het is nu ook eenmaal het verdienmodel van Innogames en die gaan ze niet zo maar 'uitzetten' voor één wereld. Maar zoals ik al zei, goud is in mijn ogen niet echt een 'groot' probleem waardoor het spel verpest wordt.
Zonder zelf een euro uit te geven speel ik vaak top 20-30. Ik heb ook niet echt vaak last gehad van weggespeeld worden door de grote "goud spelers". Ja ik loop wel is op een gekochte muur, nouja herbouwen en weer door. Maar ik ken meerdere spelers met 100-200k goud in de zak die de afgelopen 4 jaar niks hebben gekocht.
reageer je nou twee keer

Ik ben het wel eens met een goudlimiet, zoals het voorbeeld met de 15 volle slingerclears, dat is gewoon niet leuk meer idd. Ook ben ik het wel eens dat goud erbij hoort en dat Innogames nou eenmaal iets van geld moet verdienen om de servers en het spel te onderhouden.
Ik gebruik zelf alleen goud dat ik haal uit gs ruil, maar voornamelijk voor bestuurder of sneller voltooien.

ik denk niet dat iemand echt tegen goud is... zoals gezegd: Innogames moet blijven bestaan en ze geven iedereen de kans het spel te spelen... al dan niet zonder centen er in te steken... maar misschien kan er wel wat gedaan worden aan 'goudspelers richting goudspelers' 100% sterkte. 'Goudspelers richting niet-Goudspelers' 50% sterkte... Ik gebruik ook goud, ca 10 euro per maand. Vind dat dat nog meevalt... meer om snel iets te bouwen (gebouw of troepen).;
Het nadeel hierbij is dat je dan alle spelers ermee hebt die ook maar een beetje goud gebruiken.
daarnaast gaat er ook teveel werk inzitten voor inno om dat per speler te bekijken.