• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Goudhandel nieuwe update

DeletedUser

Gast
Deze nieuwe update heeft goudhandel gewoon verprutst. Ik vind dat deze update echt slecht was... Er is nu veel te veel aanbod... Ik vond maar liefst 63 paginas met "Je krijgt 2000 Gs, je betaalt 50 Goud". Het is goed dat GS nu duurder is, maar het heeft de variatie in Marktplaats totaal verprutst naar mijn mening. Altijd hetzelfde aanbod... Je kan geen leuke deals meer sluiten, er is nu echt een vaste GSprijs... De bedoeling van een marktplaats is ook wat leuke deals te sluiten, wat nu gewoon niet meer mogelijk is naar mijn mening.
Wat vinden jullie hiervan

Bewijs van 63 paginas hetzelfd aanbod
Ej2rIwL.jpg
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Lijkt me logisch dat er x aantal pagina's het zelfde zijn in aanbod, gezien het limiet van goud tussen de 50 en 200 ligt.
Dat van grondstoffen maximaal op 2000 ligt.

Maar ik ben het wel met je eens dat deze update niet echt het spel bevorderd voor handel.
De niet goudgebruikers hebben hierwel weer baat bij. En denk dat Innogames daarom de limieten heeft ingesteld.
Er was een te groot verschil tussen niet-goud spelers en extreme-goud spelers, dat is dankzij deze update terug gebracht.
 

DeletedUser

Gast
Lijkt me logisch dat er x aantal pagina's het zelfde zijn in aanbod, gezien het limiet van goud tussen de 50 en 200 ligt.
Dat van grondstoffen maximaal op 2000 ligt.

Maar ik ben het wel met je eens dat deze update niet echt het spel bevorderd voor handel.
De niet goudgebruikers hebben hierwel weer baat bij. En denk dat Innogames daarom de limieten heeft ingesteld.
Er was een te groot verschil tussen niet-goud spelers en extreme-goud spelers, dat is dankzij deze update terug gebracht.
Maar nu is de markt gewoon saai... Nu geldt bijna alleen nog de reistijd aangezien bijna alle aanbiedingen hetzelfde zijn...
 

DeletedUser

Gast
Neuh, ik heb in een halve dag alweer 100 goud gekregen, dus gaat prima.

Vroeger kon je ook leuke aanbodjes krijgen, mensen die veel te goedkoop GS weggaven (Dit was natuurlijk slecht voor de goudspelers, en mensen die veel te duur GS kochten) Nu is er gewoon een vaste prijs. Gewoon iedereen verkoopt dit voor die prijs, anders wordt het niet verkocht...
 

DeletedUser

Gast
In het begin van de wereld wss, zijn gewoon zielige mensen die dit nu nog zouden accepteren :p
Het probleem is nu ook inderdaad dat GS de hele wereld lang dezelfde prijs heeft.
De eerste dag van de wereld is het veel te goedkoop (Als je met Goud koopt) en op het einde van de wereld is het veel te duur...
 

DeletedUser13371

Gast
economie pak je boek erbij eerste zin geloof ik iets met vraag en aanbod...

de complete markt ligt hier plat.

is er veel zilver in de aanbieding dan zakken de prijzen tot de hoeveelheid aanbiedingen gedaald is en dan stijgt de prijs weer.. zo blijft het in balans.

nu verkoop je alleen aan iemand die in nood is en bereid is de hoofdprijs te betalen.. ter vergelijking kan je je afvragen hoeveel gs een stadsfeest is en bedenken dat olympische spelen 50 goud kost. 4000 gs voor 10 goud zou nog leuk zijn maar 2000 voor 50 goud?? serieus?

ik probeer nu ook te verkopen natuurlijk! al mn steden alle handelaars en een paar pagina's aanbiedingen maar na 17 uur nog altijd niets verkocht hoor..
 

DeletedUser25635

Gast
economie pak je boek erbij eerste zin geloof ik iets met vraag en aanbod...

de complete markt ligt hier plat.

is er veel zilver in de aanbieding dan zakken de prijzen tot de hoeveelheid aanbiedingen gedaald is en dan stijgt de prijs weer.. zo blijft het in balans.

nu verkoop je alleen aan iemand die in nood is en bereid is de hoofdprijs te betalen.. ter vergelijking kan je je afvragen hoeveel gs een stadsfeest is en bedenken dat olympische spelen 50 goud kost. 4000 gs voor 10 goud zou nog leuk zijn maar 2000 voor 50 goud?? serieus?

ik probeer nu ook te verkopen natuurlijk! al mn steden alle handelaars en een paar pagina's aanbiedingen maar na 17 uur nog altijd niets verkocht hoor..

Helemaal mee eens.. Ik ben zelf een koper van gs voor goud en kocht dit idd volgens vraag en aanbod.
Soms kreeg ik van 4 tot 8k voor 10 goud aan gs..
Denk je nu echt dat ik 50 goud ga betalen voor 2k gs??:O
Als je zoiets wilt veranderen doe dat dan lekker bij de start van een nieuwe wereld!!
 

DeletedUser13371

Gast
ik snap wel dat zoiets erdoor gekomen is!

iedereen rekent zich rijk als je voor 2000 gs een olympische spelen kunt organiseren.. weinig gs voor veel extra steden katjing

maar helaas dat werkt dus niet zo..

1 koper op 500 dezelfde aanbiedingen van 2k gs voor 50 goud tis net de lotto als je geluk hebt ben jij toevallig de gelukkige die 50 goud wint met een lullige inzet van 2k gs of :gunst:3x hout toveren :gunst:

3x hout toveren voor een extra punt kunnen we dat niet invoeren dat is nog makkelijker :)
 

DeletedUser25516

Gast
Gelukkig heb ik nog paar duizend centjes liggem. IB gekte doe ik toch bijma nooit
 

DeletedUser9523

Gast
het faalt gewoon weer eens een ideetje van inno hoera kan niet wachten tot de volgende :rolleyes:

op een hele dag 50 goud verdient normaal had in in die ene dag ruim 1k erbij
 

Theogr

Boogschutter
en al die tijd dat je aanbieding op de markt staat kan je de vervoerscapaciteit niet benutten om gs naar je andere steden te sturen, zo stagneert het spel verschrikkelijk. maar het ergste is dat grepo ons maar laat kletsen en niets zegt. wat dan ook de uitkomst mag worden, ze behoren wel duidelijkheid te scheppen. ze laten ons gewoon in de kou staan.
één ding is zeker, het tijdstip van vertrek komt steeds dichterbij. zou het helpen als we met zijn allen een wereld gewoon in elkaar laten vallen? zouden ze dan wel beginnen te luisteren naar wat de overgrote meerderheid aangeeft?
 

DeletedUser14801

Gast
en al die tijd dat je aanbieding op de markt staat kan je de vervoerscapaciteit niet benutten om gs naar je andere steden te sturen, zo stagneert het spel verschrikkelijk. maar het ergste is dat grepo ons maar laat kletsen en niets zegt. wat dan ook de uitkomst mag worden, ze behoren wel duidelijkheid te scheppen. ze laten ons gewoon in de kou staan.
één ding is zeker, het tijdstip van vertrek komt steeds dichterbij. zou het helpen als we met zijn allen een wereld gewoon in elkaar laten vallen? zouden ze dan wel beginnen te luisteren naar wat de overgrote meerderheid aangeeft?
Je frustratie begrijp ik wel.
Maar een wereld in elkaar laten klappen, is voor Innogames een spelde prikkie.
Daarnaast krijg je nooit een groep, dat groot genoeg is, bij elkaar om je idee in uitvoer te brengen.
Ook verhuizen de meeste spelers naar een andere wereld om opnieuw te beginnen.
Het is wel zonde van een mooi spel, dat het was.
 
Bovenaan