• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[GP Songfestival] #5 Canada, Toronto

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast

DeletedUser20542

Gast
Fijn dat je muziek even gedefinieerd hebt voor ons.
Fijn dat het wel of niet leven van een zanger uitmaakt voor de kwaliteit van de muziek.
Fijn dat je een muziekgenre dat door veel mensen gewaardeerd wordt omschrijft als 'kotsen door een microfoon'.

Fijn dat je denkt dat de geest van het Forum-Songfestival bestaat uit het insturen van muziek die mainstream is i.p.v. wat jij mooi vindt.
Fijn dat je o.a. muziek van Guns N' Roses omschrijft als 'emo-muziek'.
Fijn dat je bij het minste of geringste in de uitschrijf-modus schiet.

---

Fijn dat je liever voor een trein springt. Treinen zat, zou ik zeggen.

Niet vergeten dat uitschrijven bij je leven wat drastischer is dan uitschrijven bij een spel.
Wat vind je Moon toch een Fijn iemand!
 

Genius0615

Erinys
Om gewoon 100% eerlijk te zijn nu... de nummer van kyra en imra is gewoon geen muziek te noemen. De zangers zijn allang dood en het is gewoon kotsen door een microfoon. Bij het horen spring ik letterlijk gewoon nog liever voor een trein.
Ik deed nog gewoon sociaal en aardig om men in hun waarde te laten kwa muziek al vind ik het niks. Maar dat boeit me niet meer... als jullie emo muziek willen luisteren doen jullie dat maar

Verder doe ik hier ook niet meer aan mee :D

xD, want Wrecking Ball is ofc het beste lied ooit fzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan