• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Graancirkel en aliens in m'n stad

DeletedUser

Gast
als ik een grap mocht verzinnen, had ik dit naar iedereen verstuurd:

Beste ......

Wij van Grepolis, verdenken jou van fraude, het doorverkopen van accounts en het niet houden aan de regels.
Hierbij wordt jou account voor 2 maanden geschorst. Voor vragen kun je altijd terecht bij de support.
Fijne dag nog.

Grepolis
 

DeletedUser

Gast
Styr, dat noem ik niet echt een 1 april grap maar oke.
Missschien dat de aleins voor 1 dag de macht krijgen en je troepen gaan slopen ofzo, maar op 2 april zie je dan dat het nep is
 

DeletedUser3865

Gast
sowieso dat het faalt als het idd weer dezelfde grap is als 2 jaar geleden.

Aangezien ik niet online kan komen wegens vm kan ik het niet controleren, maar als het weer graancirkels en UFO's zijn, dan zeg ik nu tegen GP: wees eens iets creatiever!!
 

DeletedUser

Gast
precies hetzelfde als de vorige keer.

ze hadden nu beter iets kunnen doen met een komeet als ze toch dat thema willen aanhouden.
 

DeletedUser

Gast
als ik een grap mocht verzinnen, had ik dit naar iedereen verstuurd:

Beste ......

Wij van Grepolis, verdenken jou van fraude, het doorverkopen van accounts en het niet houden aan de regels.
Hierbij wordt jou account voor 2 maanden geschorst. Voor vragen kun je altijd terecht bij de support.
Fijne dag nog.

Grepolis

Dan wordt de support volgespamd xD
 

DeletedUser

Gast
Vindt het wel ff grappig maar de lol is er snel af. Zeker als je hoort dat het gewoon hetzelfde is als vorig jaar.
 

DeletedUser

Gast
Het is best wel flauw dat ze niet creatief genoeg zijn voor nieuwe dingen
 

rbm007

Hopliet
Deze grap was (ook) twee jaar geleden, alleen dan zonder UFO. Vorig jaar hadden we het Trojaanse paard wat niet gebouwd kon worden.
 

DeletedUser

Gast
die trojaans paard vond ik wel goed verzonnen vorig jaar :)
wel jammer dat ze weer dezelfde grap gebruiken als twee jaar geleden

als leden zelf iets mochten verzinnen hadden heel veel leden zeker een idee gestuurd
 

DeletedUser

Gast
Mij viel het ook al op, verder kijk ik er niet zoveel naar :p. Maar wil toch ff graag weten wat het is..
Vermoeden van een 1 april grap gaat wel er naar toe uit ;).
 

DeletedUser

Gast
Deze grap was (ook) twee jaar geleden, alleen dan zonder UFO. Vorig jaar hadden we het Trojaanse paard wat niet gebouwd kon worden.

Klopt, al moet ik zeggen. Vorig jaar was hij nog leuker omdat heel veel mensen er op doorgingen klikje
 

DeletedUser

Gast
als ze die van vorig jaar hadden gedaan konden mensen op achilles hem maken
 

DeletedUser

Gast
de ufo's hebben mijn stad ingenomen bouw snel boogschutters of vliegende eenheden om de ufo's te verjagen
 

DeletedUser

Gast
sommigen zeggen dat je er op het juiste moment op moet klikken ... klopt dit want ik vind het maar stom hoor... en als jullie weten wat het was twee jaar geleden zeg het dan nu toch gewoon wat het is AUB !!
:/
 

DeletedUser9842

Gast
Haha zo'n leuke grap heb ik al jaren niet meer meegemaakt
 
Bovenaan