• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis app geen aanvalsrapporten meer ontvangen

DeletedUser

Gast
Voor zover als ik had begrepen, kan je met een applicatie op je mobiel een mail krijgen als je wordt aangevallen.
Dit zorgt ervoor dat de mensen die werkeloos thuis zitten, of thuis werken, bijna niet meer te verslaan zijn.

Op onze wereld Pi hebben we dit probleem ook met een aantal spelers.
Altijd (maakt niet uit wanneer) als er een aanval wordt verstuurd, komt de persoon in kwestie weer online.
Op deze manier kunnen we nooit steden afpakken, zeker ook omdat deze spelers ook in de nacht gewoon online komt.

Iedereen heeft tegenwoordig zijn mobiel altijd bij zich, dus de mensen die geen smartpfone of internet hebben, zijn flink benadeeld met deze app.

Groeten Jill
 

DeletedUser11295

Gast
ja? Als je goed timed maakt het niets uit of de persoon die je aanvalt online komt, zolang de timing snor zit pak je het stadje altijd ;)
 

DeletedUser

Gast
Dan speel je blijkbaar nooit tegen sterke spelers die heel veel steden hebben en veel online zijn.
Nooit gehoord van dodgen en timen?
 

DeletedUser

Gast
Dan speel je blijkbaar nooit tegen sterke spelers die heel veel steden hebben en veel online zijn.
Nooit gehoord van dodgen en timen?
wederom een reactie waar we niets aan hebben. Volgende keer graag goed onderbouwde kritiek.

Maar on-topic; ik kan me wel vinden in de reactie van semmieee. Bij een goed opgezette aanval maakt het niet altijd iets uit of de desbetreffende persoon online is of niet.
Dit neemt echter niet weg dat ik er persoonlijk enorm op tegen ben dat dergelijke opties bestaan. Ook naar mijn mening doet het inderdaad afbreuk aan het spel. Ook ik zou dit graag zo snel mogelijk verwijderd zien.
 

DeletedUser19747

Gast
2 weken geleden was ik ook offline voor een paar dagen (onverwacht). toen werd mn stad aangevallen en in opstand gezet, nooit een mail gehad van: je hebt een nieuw rapport ontvangen. maar als ik met mn neus voor het scherm zit en ik krijg een rapport of een PM. gaat mn mobiel af en heb ik een mail dat ik een nieuw rapport of PM heb ontvangen
 

DeletedUser

Gast
Voor zover als ik had begrepen, kan je met een applicatie op je mobiel een mail krijgen als je wordt aangevallen.
Dit zorgt ervoor dat de mensen die werkeloos thuis zitten, of thuis werken, bijna niet meer te verslaan zijn.

Op onze wereld Pi hebben we dit probleem ook met een aantal spelers.
Altijd (maakt niet uit wanneer) als er een aanval wordt verstuurd, komt de persoon in kwestie weer online.
Op deze manier kunnen we nooit steden afpakken, zeker ook omdat deze spelers ook in de nacht gewoon online komt.

Iedereen heeft tegenwoordig zijn mobiel altijd bij zich, dus de mensen die geen smartpfone of internet hebben, zijn flink benadeeld met deze app.

Groeten Jill

Serieus? :p
 

DeletedUser

Gast
Ik heb geen mobiel.
Ben ongeveer 12 uur per dag online.
Ben ook een def speler.
Tja dan is het wat moeilijker om een stadje van me te pakken.
Gelukkig zagen mijn vijanden dat als een uitdaging.
En heb ik met wederzijds respect leuke strijd gevoerd.
Dus mobiel of geen mobiel. Knokken voor een stad is een onderdeel van het spel.
 
Bovenaan