• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Grepolis app

DeletedUser27755

Gast
Gebruikersnaam:
Angelotop1

Spelwereld:
Calydon

Internetbrowser (+ versie):
Safara iphone.


Actieve scripts/extensies:
Geen

Omschrijving van het probleem:
Ik was benieuwd hoelang het zou duren voor dat het verholpen kon worden. Mijn probleem is dat ik niks doe via de computer . Heel vaak als ik een stad wilt veroveren kan je een live feed plaatsen dan kan je niet met je mobiele app doen dat vindt ik heel erg jammer .
Wat ik ook heel erg tegen aan loopt als de events weer bezig zijn bijvoorbeeld 14feb dat je hartjes kan vangen in de ocean zal het ook leuk zijn dat de app spelers hier ook aan kunnen mee doen .

Welke stappen moet je zetten om het probleem te ervaren?
via mijn telefoon naar de webbrowser inloggen en ongeveer 5mn bezig voor dat ik dat icoon krijgt op de publiceren .
Het zelfde voor de events " bijvoorbeeld 14feb hartjes zoeken in de ocean . Wat je als app speler niet aan mij kunt doen

Hoe het zou moeten:
Alles wat op de webbrowser gebeurt . Dat dat ook heel graag ook het zelfde is op de grepolis app
 

DeletedUser23442

Gast
Het is een topic voor het ideeënforum, met een template van het bugforum gepost in het vragen-forumdeel.... hmm

Maargoed, het is geen bug, want de zaken die je noemt zijn 'bewust' nog niet geimplementeerd in de app.

Je vraag was hoelang het zou duren, daar kan niemand antwoord op geven. Dat ligt eraan wanneer de developers zin en tijd hebben om hun aandacht daaraan te besteden. Maar die hebben nog vrij veel meer dingen te doen, dus dat is gewoon geduldig afwachten en hopen...

En het is ook niet nuttig om hierover te gaan stemmen ofzo als een idee. Het is namelijk al 100x voorgesteld en goedgekeurd, iedereen wacht er op en iedereen is nogsteeds aan het wachten tot het ook gebeurt

Dus het totale antwoord is, helaas, "geduld"
 
Bovenaan