• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis bestaat 3 jaar!

DeletedUser

Gast
icon1.png
grepolis bestaat 3 jaar!


2ah7itj.png

en dat willen we samen met jullie vieren!

beste spelers,

aanstaande zondag, 20 januari 2013, is het feest - grepolis.nl bestaat dan namelijk alweer 3 jaar!

als dank voor jullie steun en deelname de afgelopen 3 jaar, hebben we 2 leuke acties voor jullie voorbereid:

1. 24 uur lang dubbel zoveel gevechtspunten.

2. Een voordelig verjaardagsfeest zal gedurende 24 uur het stadsfeest vervangen in de agora.

details:
kosten: 7500 hout, 9000 steen & 7500 zilverstukken.
Duur: 18 uur op een snelheid 1 wereld.


Deze 2 acties zullen op 20-01-2013 om 00:00 uur van start gaan en precies 24 uur duren.

Heel veel plezier toegewenst met deze acties en uiteraard met het verder spelen van grepolis.
Laten we er samen wederom een mooi en succesvol jaar van maken!

Met vriendelijke groet,
jullie grepolis.nl team



 

DeletedUser

Gast
Wat vinden jullie ervan? En weet iemand of je academie 30 moet zijn? Anders lijkt het me een beetje lullig voor veel Psi spelers :p
 

DeletedUser

Gast
Bwa, maar 24 uur dubbel gevechtspunten :) kon beter. Maar toch goede actie!
 

DeletedUser

Gast
Als ze nou eens wat leuks deden voor het handje vol spelers die al op dag 1 dit spel speelden, dan waren ze echt goed bezig ;)
 

sjaak 1515

Hopliet
Zal zaterdag vast wel een stille dag worden, iedereen spaart zijn leger voor zondag.

Ik vind het ook wel lekker met die dubbel gp.
 

Noorddam

Harpij
Erg leuk dat ze weer eens iets doen voor een nieuw Grepolis jaar. :)
Het zou naar mijn mening nog iets specialer mogen zijn. De Psi spelers kunnen hier ook optimaal gebruik van maken. Zij krijgen nog steeds dubbele gp en kunnen zegetochten organiseren.
 

DeletedUser815

Gast
Jammer dat de academie 30 moet zijn voor een verjaardagsfeest , toch nice :)
 

DeletedUser

Gast
verjaardagsfeesten loopt in ieder geval al,


Lopen die dubbele GP??? vorige keer was dit zichtbaar via spreuk, zie deze niet staan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15406

Gast
Voor jou net zo'n vraag als voor mij
Wel een vertraagde statslink als ik re muisknopje doe met grafieken en dergelijke
zie niet de toegevoegde waarde ervan, oude lijkt me nu beter omdat ik dat gewend was....
Maar elke verandering heeft zo zijn voor en nadelen dus heeft even tijd nodig

snel is het niet in elk geval
 

DeletedUser417

Gast
Grepolis van Harte Gefeliciteerd.


Maar volgend jaar verwacht ik wel dat jullie verjaardag een weekend duurt, want ik vindt dit wel weer een lullig feestje ;)

Was juist even handig geweest als we op zo manier even snel onze C.P even konden uit te bouwen. Want iedereen heeft hier een chronisch tekort aan.

Voor de rest geen klagen en ga zo door met het spel :)
 

DeletedUser10567

Gast
Wat groeien mijn kinders toch snel op ;)

Van harte gefeliciteerd, iedereen!
 

DeletedUser

Gast
die GP verdubbelaar doet zn werk goed hoor..;)

Gefeliciteerd..! en nog heel veel jaren te gaan hopelijk..:p
 
Bovenaan