• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Classic

DeletedUser26216

Gast
Innogames opent een Grepolis Classic wereld op classic.grepolis.com. Elke speler krijgt een gratis pakket van 5000 goud, zonder de mogelijkheid om extra goud te kopen! De wereld blijft 28 dagen open startend vanaf 3 juli 13:00 CEST tot 31 juli.

Instellingen:
  • Wereldsnelheid: 6
  • Eenhedensnelheid: 6
  • Handelssnelheid: 6
  • Beginnersbescherming: 3 dagen
  • Belegering
  • Alliantielimiet: 200
  • Moraal: inactief
  • Gratis goud: 5000
Ik vermoed dat ook de App niet bruikbaar zal zijn voor deze wereld. Enkel de browserversie.


PRE-MADE

!! Indien er geïnteresseerden zijn die samen met mij (/JustOne) en een groep bekende grepolisveteranen van de grepolis.nl willen starten, PM mij op het forum of ingame:

Spelersnaam (op classic.grepolis.com):
Skype/Whatsapp (optioneel):
Ervaring:

Wij zoeken naar spelers die 28 dagen lang kunnen knallen en actief zijn! Ervaring is geen vereiste, gespeeld hebben op versie 1.26.9 ook niet, maar wel een + voor de nostalgie. In eerste instantie is het onze bedoeling om onze NL-server waardig te representeren en te gaan voor "dutch/belgian dominance" op deze internationale server. De alliantienaam wordt later nog bepaald. Eerst zal gefocust worden op rekrutering en organisatie.

Ga je in deze periode op vakantie? Geen probleem, je kan alsnog samen met ons starten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26511

Gast
I'm in!
smiley_emoticons_viking.gif
 

DeletedUser28347

Gast
Grieken zijn ook erg goed en er zijn nog een paar groepen meer bijv. Italiaanse en franse die zijn ook echt wel goed.
Nou ben ik benieuwd of hierna dat gezeur over goud beetje wegebt bewijs dan ook maar dat je goed bent zonder goud.
 

DeletedUser25006

Gast
Leuk dat jullie onze taalversie goed willen gaan vertegenwoordigen! Alvast heel veel succes gewenst!
 

DeletedUser20113

Gast
helaas zit ik in die periode met mijn vakantie... anders was ik meegegaan!
 

DeletedUser28080

Gast
Had graag gewild, maar periode is niet echt optimaal + al die jonge vervelende koters die vakantie hebben
niettemin succes gewenst (van persistant, die ken je vast nog)
 

DeletedUser27464

Gast
Als ik niet weg was, zou ik mee hebben gedaan.
Make us proud :)
 

DeletedUser28355

Gast
Eindelijk een leuke wereld, zit ik in de bergen... Geen WiFi dus, kunnen ze dit soort werelden niet tijdens de examens doen, heb ik tijd met de massa
 

DeletedUser26216

Gast
Had graag gewild, maar periode is niet echt optimaal + al die jonge vervelende koters die vakantie hebben
niettemin succes gewenst (van persistant, die ken je vast nog)

Nooit van gehoord..

(grapje)

Jammer maar weer

Ik ben wel benieuwd wie dit zijn eigenlijk

Ik heb minder contacten overgehouden dan ik dacht helaas. Voorlopig heb enkel nog maar "ik ben op vakantie" of ongeïnteresseerde replies gehad.
En ik duidde op spelers waarmee ik gespeeld heb op Delta, Ksi of Chi (wie haalt ze uit elkaar), Corinthe, Rhethymnos en Delos. (Inglorious Bastards, BoS, La Revolucion, Amicitia Fortior/KITNO, La Cosa Nostra etc.)

De groep is dus voorlopig nog niet echt groot. Een 8-tal spelers die ik uit dit topic en mijn PM's haal. Niet voldoende om met een alliantielimiet van 200 wat uit te halen.
 

DeletedUser26706

Gast
Ik ga ook starten met een 3 mans ally'tje Hellas(Wi99ard,Hidmee en Mountendew).
Als iemand een actieve ally zoekt PM me maar :)
 

DeletedUser9089

Gast
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Waarom oud systeem?
Jammer, met opstand had ik er zeker een kijkje genomen
 

DeletedUser28214

Gast
Grepolis classic en dan vragen oud systeem?
Lol
Ik heb nog wat contact met dat mensen van chi
 
Bovenaan