• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Songfestival #2 [Nederland, Amsterdam]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Tevens heeft Gerbentjee aangegeven het volgende potje te willen leiden (ook al was hij dit potje dus inactief, foei gerben) dus hij zal het de volgende keer leiden:), ik wil trouwens iedereen wel bedanken voor de feedback over wat jullie voorkeur heeft, dan kunnen we daar rekening mee houden:).
Nu mogen jullie ofc lekker over de liedjes doorgaan;).
 

DeletedUser19654

Gast
Misschien moet ik een keiharde dubstep opgeven :O
Dan leert iedereen muziek kennen
 

DeletedUser21204

Gast
Genius, wat was dat nu weer voor ***nummer?!
En Imrahil, je stelt me nu toch weer enorm teleur hoor.
 

DeletedUser

Gast
Woodkid is awesome dus verdiend gewonnen.
Vorige keer 4e, nu 3e... langzaam stijgende lijn, nog 2 potjes en ik win :)
 

DeletedUser19654

Gast
Zou iemand me kunnen vertellen wat woodkid is want ik heb er nog nooit van gehoord en ik vond het nummer echt (sorry) verschrikkelijk gewoon niet mijn smaak, maar blijkbaar vind iedereen het hier geweldig.
 

DeletedUser

Gast
Dat komt omdat de smaak van de mensen die meedoen gewoon zon soort genre is :p
 

DeletedUser

Gast
En Imrahil, je stelt me nu toch weer enorm teleur hoor.
Weer? D:
Ik dacht, ik doe eens iets totaal anders dan de vorige keer. Dan maken anderen tenminste een kans :O
Daarbij was dit nummer ook geweldig 8-), maar blijkbaar kunnen weinigen hier het appreciëren.
 

DeletedUser21204

Gast
King, die vorige van jou was geweldig, die heb ik echt dagen achter elkaar gedraaid toen ik hem eenmaal kende door jou :p
Maar deze was minder idd :(

En ik ga gewoon harde metal sturen vanaf nu, want ik probeer het een beetje soft te houden, maar degenen die dit niet doen eindigen gewoon boven mij :p
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
De VS heeft wel gestemd?

Nee, het was Frankrijk die wel heeft gestemd maar die ik niet had meegerekend, de VS (Gerbentjee) heeft niet gestemd. Ik heb het idd verkeerd in het lijstje staan van wie wie punten geeft en dat pas ik nu aan;).

Dus Monaco heeft wel gewoon gewonnen;).


E: Ik had de punten van Frankrijk (moonmonkey) gewoon bij de VS (Gerbentjee) gezet, dus veel verschil is het niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Je hebt de stem van Maan dubbel laten tellen volgens mij.

Niet dat het zoveel uitmaakt ofzo; ik zou zeggen, laat het maar zo:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan