• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Niet-wereld gerelateerde reporters gezocht!

  • Topicstarter DeletedUser10508
  • Startdatum

DeletedUser10508

Gast
Beste AF'ers,

Zoals jullie weten proberen wij, de Times, altijd een zo groot mogelijk doelpubliek te bereiken met verscheidene artikelen. Vroeger waren er o.a. lezershoekjes, kookhoekjes, raadsels, .... en nog veel meer.

Met de tijd zijn dit soort, niet-wereld gerelateerde artikelen, gestopt. Dit komt wellicht doordat er te weinig interesse is of er geen reporters voor te vinden waren, maar nu hebben we een paar nieuwe, leuke ideeën waarin wij ook de trouwe AF'ers van het forum kunnen aanspreken. Uiteraard zijn hier ook reporters voor nodig, en vandaar dit topic.

We zoeken namelijk reporters die veel weten over bijvoorbeeld eten, of wellicht over het bekend spelletje "League of Legends" of toch liever over de nieuwe gebeurtenissen op de beta-werelden? Of laten we lekker nog eens Kroenuh interviewen, of misschien eens een speler van een oude wereld interviewen? Alles is mogelijk!

Om jullie wellicht wat meer interesse te geven, is hier een spoiler van waar jij wellicht over kunt schrijven:

- Spelers mogen vragen verzinnen voor Kroenuh, elke maand een andere mod
- Ideeënforum “samenvatting”
- Beta-watcher
- InnoGames nieuws
- Interview met een forumganger
- Het leven zoals het is… Grepolisspelers (elke maand het RL leven van een Grepolis speler ingezoomd)
- Spotprenten (wereld, verhaaltje vermelden)
- Vraag het aan “…”, speler die antwoord op vragen die worden ingezonden door spelers
- Column
- Wedstrijd
- Verhaal
- Lang geleden… (verhaal van oudere wereld over bijv. het verloop van een bep. Ally)
- Grepolis for Dummies

Dit zijn leuke ideeën waar jij als forumganger ook mee aan kunt helpen, en het is tenslotte ook leuker leesvoer voor de andere forumgebruikers. Heb jij nu interesse om te schrijven voor de Times over één van de bovenstaande onderwerpen, of heb je zelf een goed idee, aarzel niet en solliciteer zeker en vast hier!

Indien je zelf geen tijd hebt, maar wel leuke ideeën hebt kan je die hier altijd posten. :)

Met vriendelijke groeten,
De Grepolis Times Redactie
 

DeletedUser

Gast
Een ander onderwerp waarover je eventueel kan schrijven is bijvoorbeeld de Griekse mythologie, zoals in het verleden al wel eens gebeurd is.
Er zijn vast genoeg spelers die hierin interesse tonen
cigrqlp2odi2kqo24.gif
 

DeletedUser

Gast
Of de sociale hiërarchie op het AF. Daar zijn vast ook wel spelers in geïnteresseerd.
 

DeletedUser23053

Gast
Of een haat tegen groene smileys. Daar zijn zeker ook wel spelers in geïnteresseerd!
 

DeletedUser23992

Gast
Over nieuwe games een artikel schrijven
Is al eens met BF4 geweest
 
- Lang geleden… (verhaal van oudere wereld over bijv. het verloop van een bep. Ally)
- Column
- Spotprenten (wereld, verhaaltje vermelden)

een van deze drie..

lang verhaal heb ik de opkomst en ondergang van the outsiders of justice in gedachten

column lijkt mij zowiezo weer leuk om op te pakken

spotprenten lijkt mij ook leuk om te doen, hoewel er misschien betere kandidaten voor zijn.hier twee voorbeelden
spotprent_1.jpg


spotprent_2.jpg
 

DeletedUser

Gast
Je kan ten alle tijden solliciteren, dus ik hoop een sollicitatie te ontvangen binnenkort
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser24788

Gast
Zou er behoefte zijn aan iemand met sportnieuwtjes? verslagen van belangrijke wedstrijden?
 

DeletedUser

Gast
Mijn eerste gevoel zegt dat zoiets niks wordt, maar wie weet kan je er wel iets leuks van maken?
smiley_emoticons_koepfler.gif


Waag een kans zou ik zeggen
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Maar zoals ik dus al zei, voor mij persoonlijk is de Grepolis Times een blad voor en over Grepolisspelers. Dus over Grepolis, maar wie weet is er wel interesse voor, proberen kan nooit kwaad zeg ik altijd
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser24788

Gast
Mijn eerste gevoel zegt dat zoiets niks wordt, maar wie weet kan je er wel iets leuks van maken?
smiley_emoticons_koepfler.gif


Waag een kans zou ik zeggen
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Maar zoals ik dus al zei, voor mij persoonlijk is de Grepolis Times een blad voor en over Grepolisspelers. Dus over Grepolis, maar wie weet is er wel interesse voor, proberen kan nooit kwaad zeg ik altijd
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

Ja lijkt het voor mij ook, maar je probeert toch alternatieven te vinden als de wereld die je speelt al voorzien is van een reporter ;)
 
Bovenaan