• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #12

DeletedUser9429

Gast
Grepolis Times | Uitgave #12

Beste spelers,

De zomermaanden lopen alweer op zijn einde. Voor velen staat een nieuw schooljaar voor de deur of zit men al vlijtig achter studiebanken. Het weer begint al weer wat aan de frisse kant te worden en iedereen houdt zich liever binnenshuis bezig. Wat is er nu beter dan te beginnen met het lezen van de Grepolis Times na een zware werk- of schooldag? Ook deze keer hebben wij weer een leuke editie voor jullie klaarstaan. Vergeet jullie commentaar zeker niet in dit topic te posten want jullie kritiek helpt bij de verbetering van het Nieuwsblad.

Lees HIER de nieuwe uitgave!


Verder wensen we jullie veel leesplezier toe met de 12e uitgave van het Nieuwsblad!


mvg
Het Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Vond het zeta stukje wel aan de kleine kant :O
Vooral het beware gedeelte!
Maar zoals altijd, goed geschreven en makkelijk en leuk om te lezen :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Vond het zeta stukje wel aan de kleine kant :O
Vooral het beware gedeelte!
Maar zoals altijd, goed geschreven en makkelijk en leuk om te lezen :)

Ik heb besloten om aan het Beware stukje het even bij de belangrijkste gebeurtenissen te houden omdat ik er al eens zeer uitgebreid aandacht aan heb besteed aan Beware, ik vond het niet nodig dit nog eens te doen op 3 maanden tijd.
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Wegens wat problemen op de site waar wij de uitgave uploaden en publiceren, namelijk Issuu is het tijdelijk niet mogelijk de uitgave hier neer te zetten als voorheen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Ik heb besloten om aan het Beware stukje het even bij de belangrijkste gebeurtenissen te houden omdat ik er al eens zeer uitgebreid aandacht aan heb besteed aan Beware, ik vond het niet nodig dit nog eens te doen op 3 maanden tijd.

Begrijpelijke keuze ;) Goed dat je het nog even aangeeft, maakt het voor mij ook duidelijker waarom :p

Maar blijf vooral doorschrijven, je schrijft goed en het leest lekker door, wat altijd positief is :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Begrijpelijke keuze ;) Goed dat je het nog even aangeeft, maakt het voor mij ook duidelijker waarom :p

Maar blijf vooral doorschrijven, je schrijft goed en het leest lekker door, wat altijd positief is :)

Staat ook in het stukje zelf toch? :)

en dank voor het compliment.
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

yay, mooi artikel over gamme, verder snel doorgelezen, allemaal mooi geschreven!
 

DeletedUser8566

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Dat idee van Beta is leuk!;) Dit zou ook moeten worden ingevoerd op Delta!
 

DeletedUser6564

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Ik moet eerlijk zegen dat ik na 2x geen artikel over Delta iets meer had gehoopt, en ook een wat beter stuk..
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Ik moet zeggen, Het stukje over Beta begon goed, met name dat er militair en diplomatiek veel was gebeurd en nog steeds gebeurd, en dan krijgen we een stuk te lezen over 2 goed samenspelende vrienden...

teleurstelling, alweer...:(
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Het interview op Gamma is misschien wel het meest interessante dat ik ooit gelezen heb in de Times.
Zelfs al speel(de) ik niet op Gamma is dit speltechnisch gezien zéér interessant en zou een must moeten zijn voor elke speler om te lezen (ervaren spelers toch, onervaren spelers zullen er wss weinig aan hebben)

Mijn complimenten dus aan P2 Peter en Canisius !
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

En 'ook' alweer niks over Epsilon.

Gaat lekker he..
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Ik moet eerlijk zegen dat ik na 2x geen artikel over Delta iets meer had gehoopt, en ook een wat beter stuk..

Onthoud dat er vakantie is geweest de afgelopen twee maanden, niet alle reporters kunnen dan even veel tijd in hun artikels steken als normaal.
 
Bovenaan