• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #12

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Persoonlijk vind ik de krant een leuke aanvulling en ik weet dat dit soort dingen veel tijd kosten, maar ik vind het wel jammer dat er zo weinig wereldnieuws van Delta is.

Het stuk is op zich goed, vraag me alleen af of het niet teveel door BIA en Gaia bril wordt beschreven :).
Ik mis alle ontwikkelingen die nu gaande zijn op de totale wereld. Dit heeft tijdens de vakantie echt niet stil gestaan. Ik moet zeggen; Delta begint aardig in beweging te komen.
Ik hoop hier een volgende keer iets meer van te lezen.

Misschien is het een optie om de leiders van de 6 top allianties een stukje met hun visie te laten schrijven?

In ieder geval kijk ik al weer uit naar de volgende krant.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Ik heb besloten om aan het Beware stukje het even bij de belangrijkste gebeurtenissen te houden omdat ik er al eens zeer uitgebreid aandacht aan heb besteed aan Beware, ik vond het niet nodig dit nog eens te doen op 3 maanden tijd.

Waarom vertelde je dan niet over CARTHAGO? :O
We zijn de laatste week meer dan 2.000.000 punten gegroeid... :p
Hopelijk besteed je hier de volgende keer wel iets aan 8-)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Waarom vertelde je dan niet over CARTHAGO? :O
We zijn de laatste week meer dan 2.000.000 punten gegroeid... :p
Hopelijk besteed je hier de volgende keer wel iets aan 8-)

Miss de volgende keer, ben al weer aan het kijken wat ik ga doen.

Vergeet trouwens niet op je favoriete artikel te stemmen bij onze twee peilingen, jouw mening is hierbij belangrijk!
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

yay, mooi artikel over gamme, verder snel doorgelezen, allemaal mooi geschreven!

Complimenten aan de beide heren schijvers, ik heb het stuk met interesse en plezier gelezen. Ik ga het zeker voordragen als voor beste stuk.
groet
Koffie
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Bedankt voor goeie reacties op het artikel van Gamma ;)

Ik ben er even zoet mee geweest, maar blijkbaar is het wel in de smaak gevallen :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

ook ik kom mijn complimenten even geven aan de interviewer en de geïnterviewde in het gamma-gedeelte...
was zeer aangenaam lezen en ook wel leerrijk...
doe zo voort... :)

MeiresonneC,
oprichter Morag Tong
 

DeletedUser13102

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Ik lees niet vaak de Grepolis times, maar de laatste 2 heb ik eens grondig doorgenomen.
Het ziet er allemaal heel goed uit moet ik eerlijk zeggen :D

Ik speel zelf op wereld iota en ik zie vooral dat er over die wereld veel beschreven word over de grote allianties, misschien is het een idee om een keer een paar wat kleinere, maar snel groeiende ally's onder de loep te nemen?;)

Het lijkt me leuk om daar ook eens wat meer over te horen:)
 

DeletedUser9889

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #12

Ik snap niet echt wat je bij de wedstrijd moet doen. Is het één plaatje dat je kunt vinden? of zijn het er drie? en moet je op het forum zoeken?
 
Bovenaan