• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - uitgave #16

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - #16

Beste spelers,

het is weer tijd voor de nieuwe Grepolis Times die dit keer ietwat houtje touwtje in elkaar is gezet van wegen wat interne probleempjes & hij is ook wat later. Maar het is net nieuw jaar geweest. Laat ik dan ook maar iedereen meteen namens het Times Team een prettig 2012 wensen met hopelijk nog 11 uitgaves van de Grepolis Times.
Mvg,

Het Times Team.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

De achtergrond was technisch niet mogelijk deze maand, ligt aan mijn PC. Volgende maand zou hij weer met achtergrond moeten zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Het lijkt mij dat er iets is misgegaan met mijn uitgave... Misschien het verkeerde stuk ingevoegd, kan ik deze alsnog invoegen Tirion?

Ik denk dat er iets fout moet zijn gegaan (foutje aan mijn zijde dan... ) Naar Just had ik wel zeker de goeie opgestuurd.

Hier alsnog de uitgave van Mu:

http://issuu.com/martialisultor/docs/artikel_mu_-_grepolis_times
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

kijk ik er een hele maand naar uit over wat er nu over ons getypt zou worden staat er toch wel exact hetzelfde zeker ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

kijk ik er een hele maand naar uit over wat er nu over ons getypt zou worden staat er toch wel exact hetzelfde zeker ;)

Uhm.. Hij komt er z.s.m. aan... Binnen 10 minuten hoop ik.
 

DeletedUser14367

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Waar is wereld nu dan .. precies of dat er niets is gebeurt .. PANTA VALT .. dominatus VALT aan en veroverd 10 steden van ANARCHY + HH pakt BIA aan .? kom op daar kan je toch iets mooi van maken ?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Waar is wereld nu dan .. precies of dat er niets is gebeurt .. PANTA VALT .. dominatus VALT aan en veroverd 10 steden van ANARCHY + HH pakt BIA aan .? kom op daar kan je toch iets mooi van maken ?

Zal ik dan maar solliciteren?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Waar is wereld nu dan .. precies of dat er niets is gebeurt .. PANTA VALT .. dominatus VALT aan en veroverd 10 steden van ANARCHY + HH pakt BIA aan .? kom op daar kan je toch iets mooi van maken ?

Kijk toch eerst uit je doppen terwijl je daar over begint te zeuren...

Reporters Gezocht!


Beste spelers,

Heb jij er al eens van gedroomd dat jouw schrijfwerk door duizenden spelers wordt gelezen? Dat je in een hecht en professioneel team van reporters mag werken? Dan is de Grepolis Times zeker wat voor jou. De Grepolis Times biedt jong en oud de mogelijkheid om hun inzet te tonen door artikels, rubriekjes en interviews te schrijven. Hierdoor krijgen zij allen erkenning binnen een zeer grote community. Grepolis blijft maar groeien en daardoor blijft onze vraag naar nieuwe reporters stijgen.

Wij zoeken nog reporters voor de volgende werelden:
Epsilon
Lambda
Theta
Nu
Delta

Probeer het zelf maar is...


Mijn artikel staat op de vorige bladzijde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Groot gelijk! + Aan de schrijver van aplha deel, mooi gedaan!
 

DeletedUser14367

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Het is niet mijn probleem dat jullie reporters er mee stoppen.. verzin dan wat of ge zelf zoeken het ik niet mijn taak om reporter te spelen..
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Het is niet mijn probleem dat jullie reporters er mee stoppen.. verzin dan wat of ge zelf zoeken het ik niet mijn taak om reporter te spelen..

Als wij geen reporter ervoor hebben kan iedereen solliciteren... Ik ben ook gewoon een fanatieke speler van 15, daar is dit bijgekomen...
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Als wij geen reporter ervoor hebben kan iedereen solliciteren... Ik ben ook gewoon een fanatieke speler van 15, daar is dit bijgekomen...

als jij hier s hulp bij nodig hebt.. zou daar maar al te graag mee helpen :)
 

DeletedUser15496

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Leuke artikelen heb alles lezen! Wel weer een goeie!
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Beta artikel klopt niet helemaal, ik had Elite Leonidas opgericht, kanja is er later bijgekomen als leider/oprichter, elite leonidas was een idee van mij, kanja en zeeman.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

graag gedaan :p en moest alpha zijn zie ik net
 
Bovenaan