• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - uitgave #16

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Dus jij wilt een artikel lezen met niks anders dan onzin waar bijv geen feiten in staan en alles gewoon gelogen is?

want dat is ook beter dan niks.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Dus jij wilt een artikel lezen met niks anders dan onzin waar bijv geen feiten in staan en alles gewoon gelogen is?

want dat is ook beter dan niks.

wat laat jou denken dat de persoon die ik sprak alleen feiteloze leugens naar jullie stuurde?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

wat laat jou denken dat de persoon die ik sprak alleen feiteloze leugens naar jullie stuurde?

Niks, maar is ff een voorbeeldje.

iig als iemand is afgewezen zal daar heus wel een goede reden voor zijn geweest.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

omdat jullie alleen het beste van het beste willen?

zo kom je niet ver......
 

DeletedUser6667

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Jij kan precies alleen maar negatieve commentaar geven?

+ Ik vind alles goed! Het is inderdaad spijtig van de achtergrond, maar dat was eenmalig.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Jij kan precies alleen maar negatieve commentaar geven?

+ Ik vind alles goed! Het is inderdaad spijtig van de achtergrond, maar dat was eenmalig.

neuh hoor

heb ook wel eens complimenten gegeven :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis Times - uitgave #16

FF serieus Ik vind dit een leuk stukje. Ik stem voor jou.
ik vind het ook een goed stuk maar spijtig dat er niet in stond dat voor de aanval van Heyho Hayho en Dominatus, een grote aanval is gedaan door Anarchy en BIA op Heyho Hayho waarbij ze 10 steden of zo hebben overgenomen; het was dus een tegenaanval
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Opnieuw niets over Delta.
Ik kijk er al een hele week naar uit en dan staat er weer niets in over delta.
Er is nochtangs genoeg gebeurd.:)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Opnieuw niets over Delta.
Ik kijk er al een hele week naar uit en dan staat er weer niets in over delta.
Er is nochtangs genoeg gebeurd.:)

ben jij zo blind als een mol? hoe vaak moet dit nog gezegd worden!
Wij zoeken nog reporters voor de volgende werelden:
Epsilon
Lambda
Theta
Nu
Delta
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

weeral een time's die tegenvalt....
gewoon vele werelden staan er niet in omdat er geen reporters gevonden worden..., vind ik zeer spijtig..

ook wat er instaat over de heldenwereld, spelerslimiet 5000? komop zeg, als alle noobs die de award hebben starten, blijft er geen plek meer over voor de Elite's.
*zucht*
 

DeletedUser6667

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

weeral een time's die tegenvalt....
gewoon vele werelden staan er niet in omdat er geen reporters gevonden worden..., vind ik zeer spijtig..

ook wat er instaat over de heldenwereld, spelerslimiet 5000? komop zeg, als alle noobs die de award hebben starten, blijft er geen plek meer over voor de Elite's.
*zucht*

Dat ging toch over de béta versie?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Delta staat er ook niet in... weeral...
Is er niemand van Delta die graag wilt solliciteren?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Is niemand voor Delta wss volgende maand ook niet omdat wij op het moment geen zoekpoging hebben vermeld in de uitgave om even weer orde op zaken te stellen na december.

Echter gaan wij vanaf de maand februari actief zoeken naar nieuwe reporters en vooral voor werelden die er al lang geen hebben.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Heey,

Vind het wel jammer dat de wereld waar ik op speel er niet is.

Maar hoe moet ik reporter worden?

Dat wil ik wel graag doen.

Kun je me vertellen hoe ik het moet worden?
 

DeletedUser6667

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Heey,

Vind het wel jammer dat de wereld waar ik op speel er niet is.

Maar hoe moet ik reporter worden?

Dat wil ik wel graag doen.

Kun je me vertellen hoe ik het moet worden?

Stuur een solicitatiebriefje naar Fascination of Tirion Fordring :D
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

ja, denk het wel. Maar dat lijstje is al even niet meer upgedate, doen we net voor de volgende editie. We hebben nu orde op zaken gesteld & dan kunnen we nu ook weer nieuwe mensen zoeken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Ik was erg verrast door de kwaliteit van het stukje over Kappa. Ik weet dat de schrijver nog maar 14 is. Maar hij heeft een naar mijn mening degelijk stuk geschreven wat ook nog eens erg objectief is.

Netjes Prince of Pain!
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #16

Voor de NU spelers:

Het einde van panta rei

Zoals jullie waarschijnlijk al weten was er al een tijd een oorlog bezig tussen panta rei en domiNatus, Toen domiNatus in een keer een grote aanval inzette op diverse panta rei spelers werd het de mensen van panta rei te veel.

Op 21 December is panta rei opgedoekt na het vertrekken van RobbieGrass (17 December) die enkele dagen daarvoor aankondigde te stoppen. Toen stond de andere leider van panta rei (Flip8412) Er alleen voor en koos na enkele dagen voor een gedeeltelijke fusie met Anarchy (Eerste lid op 20 December).


De oorlog

Na de fusie tussen Panta Rei en Anarchy kwam er al snel oorlog met domiNatus (Vooral tegen Anarchy) en Heyho Hayho (Vooral tegen Beasts in Army Bondgenoot van Anarchy).

Wederom deden domiNatus en Heyho Hayho een totaal onverwachte actie tegen hen. En slaagden er in een tiental (14) dorpen over te nemen van hun tegenstanders een hele prestatie aangezien Anarchy en Beasts In Army tot de beste allianties van deze wereld behoren.

Anarchy en Beasts in Army hebben daarintegen maar een stad van Heyho Hayho weten te pakken (Van een inactieve speler)

De conclusie: We kunnen vast nog een actie van Anarchy en Beast In Army Verwachten we zullen het er de volgende keer vast over hebben.

Wat een ONZIN!!
Het uiteenvallen van Panta Rei was helemaal niet de oorzaak van de aanvallen op Anarchy en Beasts in Army!

De aanval van Anarchy/Beasts In Army op Heyho Hayho en DomiNatus!

Aktie TUINKABOUTER!!!

DAT was de reden dat HH/DomN iets terug moesten doen! Ze waren immers op een 12-0 achterstand toen de eerste mist van overnames optrok!
Het heeft een week geduurd voor ze weer op krachten waren, en kwamen toen op de kleinere spelers aanvallen.
De 14 trek ik wel in twijfel. Waren er een paar minder volgens mij.

Als we de statistieken bekijken, dan zit het blok BIA/Anarchy nog steeds stevig in het zadel, met een slagkracht van 1/3 meer op het blok HH/DomN, maar met de toevoeging dat die 1/3 meer ook een gemiddelde van 10000 per speler groter is.

Misschien kunnen de reporters van Grepo Times hoor en wederhoor toepassen. Op Nu zijn deze maand mooie dingen gebeurd, en schitterend opgezette akties!
Alle complimenten voor de verantwoordelijke coordinatoren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan