• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #20

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - Uitgave #20


Beste spelers,



De zon schijnt mooi en de lente is nu echt begonnen; de perfecte tijd om eens gezellig met vrienden een ijsje te gaan eten, een leuk fietstochtje te maken of om in de tuin te werken. Als je dan 's avonds uitgeput terugkomt van een drukke dag, kan je genieten van de 20e uitgave van Grepolis Times!
Beginnen doen we met een vernieuwde inleiding: in Grepolis Times present vind je niet enkel een inhoudsopgave met de verschillende onderwerpen, maar ook het maandnieuws van april, meer informatie over het nieuwste spel van Innogames: Forge Of Empires, en je komt te weten hoe jij Grepolis Times kan helpen! Na het wereldnieuws, vinden we ook een interview met Toonbrouwerisback, Janiculus en Rubinho en nog veel meer. We sluiten af met een column om je vingers en duimen bij af te likken: cupcakes zijn het onderwerp van deze maand! Kortom; leesplezier gegarandeerd!
Laat zeker je ideeën, mening of commentaar achter op het forum of bij de reporter van jouw wereld.



Geniet van deze uitgave!


Wij zijn nog steeds op zoek naar nieuwe reporters met een creatieve pen, een grafische designer en een spellingsverantwoordelijke om Grepolis Times te verbeteren! Neem zeker een kijkje op deze pagina voor meer info over het vernieuwde sollicitatiesysteem!



mvg
Het volledige GrepolisTimesTeam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3865

Gast
Lol, een column over cupcakes xD
Alhoewel dat wel het meest interessante was...
 

DeletedUser3865

Gast
En het interview met Jani en ik dan? :O
Ik blijf er bij dat jullie niet de bekendste spammerds zijn, dus nee, was ook niet interessant ;)
Ja eens een reporter voor Theta gaan zoeken hé...Dan wordt het interessanter voor jou
Dat je dat nog steeds gemist hebt zeg...

Ik speel niet meer op Theta ;) Het spelacc heb ik weggegeven aan iemand anders :)
En dan nog, de werelden waar ik wel op speel vind ik ook (bijna) nooit interessant hoor.
 

Noorddam

Harpij
Ik hoopte dat je dat niet zou vragen.
Problemen thuis, Begrafenis, druk op school en nog een paar dingen maar ik bheb nu geen zin om daar over te praten.
 

DeletedUser16383

Gast
Klopt dat bij de voor pagina van Rho wel.
Er staat In wereld Pi deze maand een artikel enz.
En dat staat bij Pi ook.
 

DeletedUser6663

Gast
Het ingame rondgestuurde bericht ziet er ook leuk uit:)
 

DeletedUser

Gast
Wat ik altijd weer jammer vind is dat er bijna nooit iets over de wereld Epsilon in de times staat. Elke maand zie je weer dezelfde werelden en 1 keer in het half jaar word epsilon er maar weer tussen gezet met minimale informatie. Is het gewoon zo'n saaie wereld of hebben jullie niemand die in die wereld speelt?
 

DeletedUser6663

Gast
Wat ik altijd weer jammer vind is dat er bijna nooit iets over de wereld Epsilon in de times staat. Elke maand zie je weer dezelfde werelden en 1 keer in het half jaar word epsilon er maar weer tussen gezet met minimale informatie. Is het gewoon zo'n saaie wereld of hebben jullie niemand die in die wereld speelt?

Als je suggesties hebt kan je Jelgan contacteren.
 

DeletedUser

Gast
Als iemand nog suggesties heeft voor Studio.Achilles van deze maand (ga vanavond even verzinnen wat ik ga doen) dan zijn deze welkom op het achilles forum en dan de studio.achilles thread.
 

DeletedUser

Gast
Klopt dat bij de voor pagina van Rho wel.
Er staat In wereld Pi deze maand een artikel enz.
En dat staat bij Pi ook.

We hoopte dat niemand het ging merken...:mad: :)

Wat ik altijd weer jammer vind is dat er bijna nooit iets over de wereld Epsilon in de times staat. Elke maand zie je weer dezelfde werelden en 1 keer in het half jaar word epsilon er maar weer tussen gezet met minimale informatie. Is het gewoon zo'n saaie wereld of hebben jullie niemand die in die wereld speelt?

Jelgan is normaal reporter en zou artikels moeten schrijven...Naar mijn mening gebeurt dit ook...En Epsilon is echt niet saai :) Hij kon door Privé redenen niet voor een artikel zorgen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Stukje van Nu kan er niet mee door je gaat het hebben over 1 oceaan terwijl de titel race van de oceanen is.
ten tweede worden de 5 grootste uit die oceaan opgenoemd en dan vergeet je de 4e.

komop flip ben beter van je gewend
 

DeletedUser

Gast
leuke times. ik zou ook wel graag es geïnterviewd worden maar het enige dat aan mij opvalt is mijn grammar-nazi-ïsme... misschien wat meer doen met tactieken enz...
 

DeletedUser

Gast
Ik hoopte dat je dat niet zou vragen.
Problemen thuis, Begrafenis, druk op school en nog een paar dingen maar ik bheb nu geen zin om daar over te praten.

Moet je ook zeker niet doen op een publiekelijk forum ;)

Sterkte iig!
 
Bovenaan