• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #20

DeletedUser

Gast
Wat ik altijd weer jammer vind is dat er bijna nooit iets over de wereld Epsilon in de times staat. Elke maand zie je weer dezelfde werelden en 1 keer in het half jaar word epsilon er maar weer tussen gezet met minimale informatie. Is het gewoon zo'n saaie wereld of hebben jullie niemand die in die wereld speelt?

Beste Jipsy,
ik heb deze maand inderdaad geen artikel kunnen schrijven, met de simpele reden dat dit echt een stress maand was.
Die privéredenen hadden het meest met school te maken,
4 weken lijkt lang, maar dat is het zeker niet (okay, ik loog ;) ).
Maar, ik zat 1 van die weken in Engeland (werkweek), dan had ik nog een toetsweek (7 dagen dus iets ook nog een stukje 2e week). En hebben we qua biologie/school nog 4 trips gemaakt naar dierentuinen om dierengedrag te bestuderen. Bovendien staat mijn leven momenteel een beetje volgeparkeerd, helemaal afgelopen maand dus, school, iedere dag tot 10 voor 4, dan of bijles, of vriendin + sowieso 30 minuten naar huis fietsen.. en blablablabla :)
Tevens stonden de afgelopen 2 maanden (voor #20) gewoon 2 Epsilon artikelen hoor :)!
Dan niet in slaap vallen als je de Times doorspit hea n_n, heb ik de tijd om mooie artikelen te maken, lees je ze niet n_n.
Zwak excuus, jups, volgende maand gewoon weer een artikel hoor<3!


Als je suggesties hebt kan je Jelgan contacteren.

Jelgan is normaal reporter en zou artikels moeten schrijven...Naar mijn mening gebeurt dit ook...En Epsilon is echt niet saai :) Hij kon door Privé redenen niet voor een artikel zorgen

Thanks guys for explaining<3
 

DeletedUser

Gast
Het stuk over kappa was zeer de moeite waard. Mooie interviews. Met een duidelijk verbinding tussen de interviews van Ronald en Sander. Geen standaard vraag en antwoordverhaaltje. maar met samenhang en een duidelijke rode lijn in het stuk.

Dit belooft wat voor de toekomst!
 

DeletedUser12160

Gast
Het stuk over kappa was zeer de moeite waard. Mooie interviews. Met een duidelijk verbinding tussen de interviews van Ronald en Sander. Geen standaard vraag en antwoordverhaaltje. maar met samenhang en een duidelijke rode lijn in het stuk.

Dit belooft wat voor de toekomst!
Ik vond die van Sem ook heel mooi ja. En natuurlijk de cupcakejes , dat is pas een goed onderwerp!
 

DeletedUser

Gast
Het interview met Rubinho en Janiculus is veruit het meest interessante dat ik ooit las in de Times ! :)
 

DeletedUser6663

Gast
Het interview met Rubinho en Janiculus is veruit het meest interessante dat ik ooit las in de Times ! :)

Tja, eigenlijk wouden we de hele times aan Rub en Jani besteden maar dat hebben we uiteindelijk niet gedaan.
 

DeletedUser

Gast
zeer mooie times, spijtig dat er niet zoveel over wereld NU stond maar, de volgende keer zal het beter zijn :)
 

DeletedUser

Gast
Mooie times.

Gister werd de jamin opnieuw geopend na een sluiting van 1 jaar ivm pensioen :(:(.
Nu weer open en 3 keer raden wat voor 'n afdeling ze daar hadden:
Een hele cupcake afdeling echt de hemel voor cupcake freaks <3
 
Bovenaan