• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #24

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - Uitgave #24
Beste lezers,


Het aantal pagina's is sterk gedaald; met slechts een dertigtal pagina's zal dit een van de dunste uitgaves van Grepolis Times zijn. Dit heeft niet alleen met het einde van de vakantie, de terugkeer van het schooljaar en het ontbreken van reporters voor verschillende onderdelen, (Tip: Kijk eens hier!) maar een belangrijke reden is dat we uitkijken naar uitgave #25. 2 jaar Grepolis Times en 25 uitgaven; dat moet gevierd worden! We zullen jullie snel meer laten weten en zullen nu al een tipje van de sluier oplichten: het wordt.... speciaal en ongezien!
Maar dat is voor volgende maand, deze maand staan er nog interessante artikelen te wachten!

Veel leesplezier.

Nog steeds zijn er enkele plekken te vullen in het Grepolis Times Team en kunnen er altijd gastartikelen geschreven worden! Bekijk deze pagina en solliciteer om zelf een steentje bij te dragen aan de Grepolis Times!


Met vriendelijke groet,
Het volledige GrepolisTimesTeam
 

DeletedUser199

Gast
Veel fouten in de times (die Fascination allemaal heeft ontvangen met bijpassend commentaar ^^) iets wat natuurlijk niet hoort.
Het is te begrijpen als er fouten inzitten die met leestekens te maken hebben, maar ik ben ook dingen als 'uigave' tegengekomen en dan vraag ik me toch echt af of er überhaupt een spellingchecker wordt gebruikt.
 

DeletedUser

Gast
Pfioe! Interviews in Phi vol fouten! :O
Maar een mooi en uitgebreid artikel voor Phi, bedankt daarvoor! :)

Kan ik ergens helpen voor iets te maken fzo? (zoals cover ontwerpen voor de 25ste editie,...)
 

DeletedUser

Gast
Pfioe! Interviews in Phi vol fouten! :O
Maar een mooi en uitgebreid artikel voor Phi, bedankt daarvoor! :)

Kan ik ergens helpen voor iets te maken fzo? (zoals cover ontwerpen voor de 25ste editie,...)

Excuses en graag gedaan! ;)

Er zijn inderdaad een pak fouten in de Times zo te horen... Blijkbaar zaten Fascination en HappyPineapple met hun gedachten ergens anders :D.
 

DeletedUser

Gast
Pfioe! Interviews in Phi vol fouten! :O
Maar een mooi en uitgebreid artikel voor Phi, bedankt daarvoor! :)

Kan ik ergens helpen voor iets te maken fzo? (zoals cover ontwerpen voor de 25ste editie,...)
Hier kan je zien hoe je kan solliciteren om ons te helpen. :)

EDIT:
Veel fouten in de times (die Fascination allemaal heeft ontvangen met bijpassend commentaar ^^) iets wat natuurlijk niet hoort.
Het is te begrijpen als er fouten inzitten die met leestekens te maken hebben, maar ik ben ook dingen als 'uigave' tegengekomen en dan vraag ik me toch echt af of er überhaupt een spellingchecker wordt gebruikt.

Pfioe! Interviews in Phi vol fouten! :O
Maar een mooi en uitgebreid artikel voor Phi, bedankt daarvoor! :)

Kan ik ergens helpen voor iets te maken fzo? (zoals cover ontwerpen voor de 25ste editie,...)

Bij deze is een andere versie online gezet omdat deze versie inderdaad degene met foutjes was. Hopelijk zijn nu de meeste fouten eruit :)

Bedankt voor jullie feedback en je oplettendheid!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Mooie cover, zeker na de "tekening" van de vorige keer, jammer dat er wat weinig werelden gevuld waren. Hopelijk voor de volgende keer weer veel nieuwe verhalen, nieuwe werelden en nieuwe reporters.
 

DeletedUser15593

Gast
Vraagje waar is het verhaal dat elke maand beetje bij beetje word geschreven?
 

DeletedUser

Gast
Er is een andere versie, maar is de link aangepast?
Want ik stoorde mij aan blz. 23, en daar zijn nog een hoop fouten..
Ik kijk verder ;)

E: Wrm heeft blz 26 niet het papyruspatroon als achtergrond?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
De aangepaste versie ziet er netjes uit, blz 26 moet inderdaad alleen eventjes aangepast worden ;).
Maar, hey, voor Fascination enzo zijn de scholen ook net begonnen hea ;) Iedereen zit nog in een vakantieroes n_n!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Er is een andere versie, maar is de link aangepast?
Want ik stoorde mij aan blz. 23, en daar zijn nog een hoop fouten..
Ik kijk verder ;)

E: Wrm heeft blz 26 niet het papyruspatroon als achtergrond?
De aangepaste versie ziet er netjes uit, blz 26 moet inderdaad alleen eventjes aangepast worden ;).
Maar, hey, voor Fascination enzo zijn de scholen ook net begonnen hea ;) Iedereen zit nog in een vakantieroes n_n!
Dit laatste is ons ook opgevallen. Het rare is dat dit overal juist is (word-versie, uitgave op mijn computer, de kleine versie, ...) maar enkel op pagina 26, in de fullscreenmodus is de achtergrond anders... In de kleine versie is dit gewoon zoals het hoort. Ik heb geen flauw idee waaraan het ligt, maar hoop dat het niet teveel mensen stoort, want veel kunnen we er niet aan doen.
 

DeletedUser199

Gast
Hier kan je zien hoe je kan solliciteren om ons te helpen. :)

EDIT:




Bij deze is een andere versie online gezet omdat deze versie inderdaad degene met foutjes was. Hopelijk zijn nu de meeste fouten eruit :)

Bedankt voor jullie feedback en je oplettendheid!

Er staat nog steeds 'uigave' :p.
 

DeletedUser

Gast
Dit laatste is ons ook opgevallen. Het rare is dat dit overal juist is (word-versie, uitgave op mijn computer, de kleine versie, ...) maar enkel op pagina 26, in de fullscreenmodus is de achtergrond anders... In de kleine versie is dit gewoon zoals het hoort. Ik heb geen flauw idee waaraan het ligt, maar hoop dat het niet teveel mensen stoort, want veel kunnen we er niet aan doen.

Nee hoor, dat stoort niet, maar is wel een minpuntje voor de kwaliteit, en dat is jammer voor diegene die er werk in steken :/
 

DeletedUser12379

Gast
om ff verder te gaan op de inhoud van de times:
mooi uitgebreid interview voor epsilon. Goed gedaan!
 

DeletedUser

Gast
om ff verder te gaan op de inhoud van de times:
mooi uitgebreid interview voor epsilon. Goed gedaan!

Misschien best een leuk interview, maar voor een kleurenblinde niet te lezen. Ik haak direct af als ik al die vage kleuren zie. Hopelijk kan daar in de toekomst een beetje rekening mee gehouden worden.
 

DeletedUser

Gast
sommige kleuren waren overigens niet (makkelijk) te lezen ivm. de achtergrond.
 

DeletedUser

Gast
sommige kleuren waren overigens niet (makkelijk) te lezen ivm. de achtergrond.

Mijn excuses, het was nachtwerk, dus had even niet nagedacht over dat GT een andere achtergrond heeft ;)

@BloemenVallei,

Een kleurenblinde zou daar 0% last van hebben aangezien hij/zij dan alleen maar grijstinten ziet voor bepaalde kleuren, dus technisch gezien zou hij/zij het alleen maar makkelijker kunnen lezen. Dat je door de kleuren al afhaakt vind ik zeer teleurstellend, je kon de tekst ook gewoon even highlighten met je muis, ik vind het een beetje demotiverend van je dat je het zo brengt ipv zoals Raq het doet..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan