• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #24

DeletedUser

Gast
Ik zal je dan enige positieve feedback proberen te geven, Pipo.

Haha, klinkt positief! :p

E:
Flowervalley, ik vind toch dat u wel heel extreem bent als u het hebt over dat namen-spelletje..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Haha, klinkt positief! :p

E:
Flowervalley, ik vind toch dat u wel heel extreem bent als u het hebt over dat namen-spelletje..

Het kan zijn dat ik het een beetje over-the-top breng, Greg96. Ik probeer iets duidelijk te maken en soms valt het muntje eerder als je een beetje overdrijft.

Mensen geven elkaar regelmatig bijnamen. Soms doen ze dat om leuke vriendschappelijke redenen. Soms doen ze dat ook om minder aardige redenen, zoals om iemand proberen uit te dagen, op te fokken, in een verdomhoekje te drukken, in de zeik te zetten, etc...
Allemaal best lullig, maar het is een bekend gegeven in groepsverband. Degene (in dit voorbeeld Jelgan) die midden in de groep (Grepolis Forum Community) staat permitteert zich van alles tegenover de eenling (dat ben ik dan). Op schoolpleinen kom je het bijvoorbeeld ook met grote regelmaat tegen. Niemand heeft zoveel bijnamen als diegene die niet bij de groep hoort. En dat zijn over het algemeen geen leuke bijnamen.
Nu kan ik me voldoende verdedigen tegen die flauwekul, maar er zijn genoeg mensen die dat niet kunnen en die dus blijven incasseren.
Zoals je merkt word ik dus altijd heel erg pissig als mensen van die denigrenende-namen-geven-tactiek gebruik maken en dat laat ik ze luid en duidelijk weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik verbaas me er al tijden over dat op dit forum spelers andere spelers zomaar met allerlei namen mogen aanspreken. Ik heb geleerd dat dat zeer respectloos gedrag is. Jelgan, je hebt nu drie keer op mij gereageerd en drie keer krijgt je het niet voor elkaar om me met mijn spelersnaam "Flowervalley" aan te spreken en de bijnamen die je gebruikt komen denigrerend bedoeld over.
Blijkbaar is de "algehele" mening hier op het forum anders en vindt men het allemaal wel kunnen met die namenstrooierij. Ik zie tenministe nooit terechtwijzigingen wat dat betreft. Misschien ligt het aan mij en komt het door het generatieverschil. Ik zal me er daarom verder dan ook niet meer aan ergeren en zal tevens proberen om dit denigrerende-namen-spelletje ook mee te spelen.

TL;DR

Positief en negatief zijn rekbare begrippen. De omschrijving van feedback klopt trouwens niet op die site.
Ik zal je dan enige positieve feedback proberen te geven, Pipo.
Je hebt goed nagedacht over de wereld Epsilon en daardoor het juiste onderwerp gekozen. Een alliantie die zeven wereldwonderen voltooid verdient de volle aandacht. Goed gedaan, jochie. Het was tevens een zeer kleurrijk interview en spannend omdat het soms onnavolgbaar was, vooral Joru's antwoorden.
Een kleine tip (tips vallen dan meestal onder negatieve feedback aangezien het meestal gaat over de tekortkomingen in het huidige stuk): Ik zou het hele interview iets bondiger maken. Na een kleine inleiding zou ik een bruggetje proberen te slaan naar het antwoord van Bart op de vraag wat hij graag verandert zou zien bij Grepolis. De rest van de tekst zou ik weglaten en ergens op een chit-chat-forum dumpen.
Hopelijk kun je hier iets mee, hork.



Mogge Frits,
Haha, leef je uit met bijnamen geven :). Speel gezellig mee, maar, ik moet zeggen dat ik met je laatste stukje tenminste wel aan de slag kan, ipv dat gemekker over m'n interview zonder hem van te voren te lezen. Geef gewoon toe, 't is triest iemands werk af te kraken, zonder dat je het zelf ook maar gelezen hebt, ik ben blij dat je het nu toch gelezen hebt. Dankje voor je feedback Chéf. Ik vind negatieve feedback trouwens ook best, maar geef dan argumenten ipv lopen zeuren over hetgeen waar we over moesten stoppen. Een laatste puntje, probeer wat origineler te zijn qua bijnamen, hork en pipo kom ik best vaak tegen ;)


Het kan zijn dat ik het een beetje over-the-top breng, Greg96. Ik probeer iets duidelijk te maken en soms valt het muntje eerder als je een beetje overdrijft.

Mensen geven elkaar regelmatig bijnamen. Soms doen ze dat om leuke vriendschappelijke redenen. Soms doen ze dat ook om minder aardige redenen, zoals om iemand proberen uit te dagen, op te fokken, in een verdomhoekje te drukken, in de zeik te zetten, etc...
Allemaal best lullig, maar het is een bekend gegeven in groepsverband. Degene (in dit voorbeeld Jelgan) die midden in de groep (Grepolis Forum Community) staat permitteert zich van alles tegenover de eenling (dat ben ik dan). Op schoolpleinen kom je het bijvoorbeeld ook met grote regelmaat tegen. Niemand heeft zoveel bijnamen als diegene die niet bij de groep hoort. En dat zijn over het algemeen geen leuke bijnamen.
Nu kan ik me voldoende verdedigen tegen die flauwekul, maar er zijn genoeg mensen die dat niet kunnen en die dus blijven incasseren.
Zoals je merkt word ik dus altijd heel erg pissig als mensen van die denigrenende-namen-geven-tactiek gebruik maken en dat laat ik ze luid en duidelijk weten.



Oh, geloof me, sorry, en deze meen ik, dat je dacht dat doordat ik je Frits en/of trekvogel noemde dat je dacht dat je gelijk de eenling bent. Want dat is niet zo ;). Zo bedoelde ik het totaal niet, ik noem serieus iedereen Frits/Trekvogel ;). Vraag maar aan de rest van de reporters en/of Fascination n_n!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Je hebt goed nagedacht over de wereld Epsilon en daardoor het juiste onderwerp gekozen. Een alliantie die zeven wereldwonderen voltooid verdient de volle aandacht. Goed gedaan, jochie. Het was tevens een zeer kleurrijk interview en spannend omdat het soms onnavolgbaar was, vooral Joru's antwoorden.

Je doelt hiermee op mijn antwoord op de vraag wat mijn leeftijd is???
 

DeletedUser

Gast
Je doelt hiermee op mijn antwoord op de vraag wat mijn leeftijd is???
Ik kon je meeste antwoorden niet lezen vanwege de kleur :)

@Jelgan, waarom noem je iedereen zo dan? Ik probeer het te begrijpen, maar ik vind het wel onsympatjiek overkomen. Vooral als je dat doet bij mensen die jou niet kennen.
 

DeletedUser

Gast
@Jelgan, waarom noem je iedereen zo dan? Ik probeer het te begrijpen, maar ik vind het wel onsympatjiek overkomen. Vooral als je dat doet bij mensen die jou niet kennen.
Daar heeft ie wel gelijk in..
Zelfs al bedoel je (jelgan) het niet slecht, dan toch kan dat enige wrok opwekken..
 

DeletedUser

Gast
Ik kon je meeste antwoorden niet lezen vanwege de kleur :)

@Jelgan, waarom noem je iedereen zo dan? Ik probeer het te begrijpen, maar ik vind het wel onsympatjiek overkomen. Vooral als je dat doet bij mensen die jou niet kennen.

Waarom, omdat ik niet spoor ;) daarom.
Misschien had ik toch Idiota moeten joinen :O
 

DeletedUser199

Gast
Lijkt me eigenlijk wel eens leuk om een grepolis gerelateerde column te lezen...
 
Bovenaan