• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #37

DeletedUser9104

Gast
Grepolis Times - uitgave #37



Hoihoi iedereen,
Nog net op tijd is het ons gelukt om een uitgave neer te zetten. Dit komt natuurlijk vanwege de start van de herfst. We zijn net de NS. Er valt een blaadje van een boom en half Nederland kan niet met de trein. Ik weet niet hoe dit in België zit, maar hopelijk is het bij jullie beter.
Verder zijn leuke opmerkingen, tips, maar ook opbouwend kritiek altijd welkom in dit topic.

Veel leesplezier,
Het Grepolis Times Team





Natuurlijk zijn we nog altijd opzoek naar nieuwe reporters. Voel je vrij om via hier te solliciteren
 

DeletedUser

Gast
Ik hoop dat Grepolis United vaker terug gaat komen. Zeker een bruikbaar artikel!
 

DeletedUser

Gast
Ik wilde lezen hoe EO ten onder is gevallen :p Maar juist dan stopt ze ermee :(
 

DeletedUser21290

Gast
Waar heb jij last van rensz? gaat het niet lekker op Omega ofzo?:p
 

DeletedUser

Gast
Waar heb jij last van rensz? gaat het niet lekker op Omega ofzo?:p

met ons gaat t prima hoor..
we zijn alleen nog opzoek naar een tegenstander..
die op zn minst iets terug doet..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Ik heb nog de Times nog niet eens opengeslagen en ik heb al een kritiekpunt: de voorkant ziet er erg... eh... goedkoop uit.
Verder is de inhoud wel leuk en geslaagd ;)

Ambitie? Als je een beetje handig bent met photoshop of zoiets dergelijks ben je welkom om te helpen ;)
 

DeletedUser21367

Gast
ook jammer dat er niets over psi instaat is een grote strijd bezig maar lees hier niets over
voor de rest wel leuk
 
Bovenaan