• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #37

DeletedUser20107

Gast
Waar is het stukje over Byzantion????????????????????????????????????????
 

DeletedUser

Gast
Jammer, helemaal niks over Athene, ondanks dat hier veel veranderd is :(
 

DeletedUser

Gast
Mooi stukje over sluiting wereld Eta , wel door de ogen van fabsy .
Dus op de laatste 2 dagen voor de sluiting van een wereld een ww binnenhalen is een orgelpunt voor je?
Machtig! :D

Het beste man

Hoplo
Oprichter TR Eta
 

DeletedUser9104

Gast
Iedereen kan wel lopen klagen dat er geen stukje is over de wereld waarop ze spelen, maar geen reporter is geen artikel.
Daarnaast zijn er helaas ook spelers die weigeren mee te werken.

Dus als jullie iets willen lezen over je eigen wereld, stuur een leuke sollicitatie of help de reporters die er zijn
 

DeletedUser19689

Gast
Sinds wanneer is Paddy reporter? :O Ik ben in blijde verwachting in ieder geval over de artikels.
 

DeletedUser

Gast
dat Chi klopt niet helemaal :D
dat deel van die vm was al zo toen ik daar zelfs nog speelde. Nu speelt het idee van een stad op een ww-eiland
 

DeletedUser20689

Gast
Het is wel goed maar ik mis iets over phi. Daar is al maanden niet over geschreven.
 

DeletedUser20450

Gast
En natuurlijk gaat peos weer feitjes gaan verdraaien over achilles, effe voor de duidelijkheid peos:
Wij (HB) hebben met welbepaald 1 ally bg, 0 naps en 6 oorlogen.
Dat we jullie steden innemen betekent gewoon dat jullie het niet al te goed doen qua verdediging.
 

DeletedUser

Gast
grepo%20kritiek.png


(zie de gebeurtenissen in Upsilon)
 

DeletedUser

Gast
Iedereen kan wel lopen klagen dat er geen stukje is over de wereld waarop ze spelen, maar geen reporter is geen artikel.
Daarnaast zijn er helaas ook spelers die weigeren mee te werken.

Dus als jullie iets willen lezen over je eigen wereld, stuur een leuke sollicitatie of help de reporters die er zijn

Das mooi gezegd, maar als je solliciteerd hier, krijg je geen reactie
 

DeletedUser9104

Gast
Das mooi gezegd, maar als je solliciteerd hier, krijg je geen reactie

Zover ik het in de gaten houd wordt er gewoon gereageerd op iedere sollicitatie, maar ik zal het even nakijken.
Het kan altijd dat iemand erdoorheen glipt

Edit: ik heb even gekeken en in onze lijst met sollicitaties staat geen onbeantwoorde sollicitatie die ouder is dan een paar dagen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Ik miste ook het stukje over Athene, is daar ook geen reporter meer voor... Wat jammer vind ik.
Als ik het kon en tijd had, had ik wel gesolliciteerd voor Athene, maar dat gaat hem niet worden hoor :p
 

DeletedUser13872

Gast
Net terug van excursie, kan geen artikel lezen zonder mijn naam tegen te komen.
 

DeletedUser15406

Gast
Je bent er veel te snel van uit gegaan dat wat er gezegd is dat dat de waarheid is en heb pas na het tonen van dit verhaal mij gevraagd voor een wederwoord... Nee dan maar een slechte reputatie maar weet wel dat het een slap verhaal met hoop blabla gehalte is om een feit heen en ja we kunnen allemaal een verhaal naar ons straatje vertellen, toch?

Nou ben liever de underdog dan dat ik met klei ga gooien, kans dat er een kei tussen zit is erg groot
Haters make us famous.... En wordt er niet warm of koud van

Druk bezig geweest met fuseren en vele malen belangrijker dan een hersenspinsel
(Kritiek.... roept u maar, heb er toch lak aan)
 

DeletedUser

Gast
Je bent er veel te snel van uit gegaan dat wat er gezegd is dat dat de waarheid is en heb pas na het tonen van dit verhaal mij gevraagd voor een wederwoord... Nee dan maar een slechte reputatie maar weet wel dat het een slap verhaal met hoop blabla gehalte is om een feit heen en ja we kunnen allemaal een verhaal naar ons straatje vertellen, toch?

Nou ben liever de underdog dan dat ik met klei ga gooien, kans dat er een kei tussen zit is erg groot
Haters make us famous.... En wordt er niet warm of koud van

Druk bezig geweest met fuseren en vele malen belangrijker dan een hersenspinsel
(Kritiek.... roept u maar, heb er toch lak aan)

Toch grappig hoe mensen vol blijven houden dat iets hen niets doet, maar dan toch een lange reactie plaatsen op het forum.
 

DeletedUser15406

Gast
Als ik het kort neer zet ben ik lomp en bot en wordt vaak verkeerd opgevat
(en dan gaan we daar weer een ellenlange discussie over voeren, zonde van mijn tijd)
 

DeletedUser19642

Gast
Met gisteren weer al een
award van verdediger van de dag is er weer een mooi artikel vast op achilles onderdeel ;)

op naar de top ranglijst en hopelijk nog zo veel bezoekjes deze week dat ik me niet moet lopen vervelen :)

Men steden draaien op volle toeren gemiddeld zoon 2700 a 5000 LT kan ik maken per dag dus wat meer bezoek en sneller in tijd hopelijk kan ik genieten van wat bezoekjes ;) steden groeien + ik heb wat actieve vrienden mee gebracht die hopelijk ook in de volgende thimes voorkomen die hard gamers die straks samen met mij zei aan zei de wereld gaan domineren van o zo leuke achilles

Allen voor 1 , 1 voor allen !!!
 
Bovenaan