• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #40

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Grepolis Times - uitgave #40


Beste lezers,
Na allemaal ons buikje rond te hebben gegeten met de overheerlijke feestdagen staat er weer een mooie Times voor jullie klaar. Hij is een dagje later, door de feestdrukte, maar jullie zullen zelf ook wel druk zijn geweest. De Times is iets dunner, doordat de verschillende reporters het IRL druk hadden, maar toch staan er weer enkele fantastische artikelen voor jullie klaar. De wereld Ksi sluit haar deuren, van "the maxx" hebben we een gastartikel gekregen. De wereld kan toch namelijk niet sluiten zonder een artikel zeker? Hij stelt een paar vraagjes aan die-hard spelers, de spelers die blijven spelen tot het einde van de wereld. Verder hebben we ook artikels voor onder andere Athene en Delphi. Verder kan je ook een verhaal lezen, de helpdesk en wordt er een reporter geïnterviewd.

Veel leesplezier,
Jullie Grepolis Times Team


Lees hier uitgave #40 van de GrepolisTimes
(negeer zoals gewoonlijk de witte pagina's gewoon, kunnen wij weinig of niets aan doen)



We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Voel je vrij om via hier te solliciteren.
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser

Gast
Even een vraagje voor de reporter van delphi, zie jij punten in de ranglijst (ook op de stats) als ervaring?
 

DeletedUser

Gast
Az, daar kan je wel wat uit opmaken als iemand maar een keer 10.000 ptn heb gehaald, zal hij op grepolis of een ander acc. of vrij weinig ervaring hebben, heeft iemand al meerdere malen top 10 gestaan, dan mag je wel spreken van ervaring, want dat doe je niet in 1 dag om 1 mil. ptn te halen.
 

DeletedUser

Gast
Ja das waar, maar grepolisstats verwijderd vanzelf oude werelden, ik ken een aantal mensen die vanaf beta meedraaien en de stats laten alleen delphi zien, tja dan kun je zeggen dat ze weinig ervaring hebben maar dat is dan niet zo. Bij mij zie je in de stats dat ik op 3 werelden ben gestopt en op delphi 4 steden heb, dan zie je niet dat ik op meer dan 6 werelden tegen de 100 steden heb gezeten en in de top 20 krijgers heb gestaan..

Persoonlijk zou ik het niet ervaring noemen, maar dat kan mijn mening zijn.
 

DeletedUser

Gast
Tja daar kan niets aan doen, maar ik moet het met de gegevens doen die ik kan vinden. En zoals je ziet staan die gegevens er ook bij, waardoor ik laat zie over welke gegevens ik beschikte. En zoals je misschien weet zaten we ook met de feestdagen en ik laat kreeg te horen dat ik reporter van Delphi werd, waardoor ik vrij weinig tijd had
 

DeletedUser

Gast
nog niet gelezen, maar ik vrees voor mijn beide werelden kritiek :)

*gelezen*
Mooi gedaan zoals van ouds ook leuk het verhaal nu te moe om te lezen whaha :)
Jammer dat RL hij niet zo groot was deze keer, en beide werelden er niet op. En ik weet dat dit niet goede topic is maar hebben we al een reporter voor die nieuwe wereld? Zo niet zou ik wel een poging willen wagen, of met iemand erbij heb het nog nooit gedaan.

Slaap lekker all
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20913

Gast
Ja das waar, maar grepolisstats verwijderd vanzelf oude werelden, ik ken een aantal mensen die vanaf beta meedraaien en de stats laten alleen delphi zien, tja dan kun je zeggen dat ze weinig ervaring hebben maar dat is dan niet zo. Bij mij zie je in de stats dat ik op 3 werelden ben gestopt en op delphi 4 steden heb, dan zie je niet dat ik op meer dan 6 werelden tegen de 100 steden heb gezeten en in de top 20 krijgers heb gestaan..

Persoonlijk zou ik het niet ervaring noemen, maar dat kan mijn mening zijn.

Idd hier ben ik het wel mee eens, neem nou black pearls, jij geeft aan dat het een speler is met weinig ervaring. Als je zijn profiel had bekeken staat er dat het IRIONFIST.NL is, huidig nummer 1 van Chi en voorheen nummer 2 van Lambda. Veel ervarener ga je ze niet vinden hier.
 

DeletedUser199

Gast
Idd hier ben ik het wel mee eens, neem nou black pearls, jij geeft aan dat het een speler is met weinig ervaring. Als je zijn profiel had bekeken staat er dat het IRIONFIST.NL is, huidig nummer 1 van Chi en voorheen nummer 2 van Lambda. Veel ervarener ga je ze niet vinden hier.

En als ik me niet vergis, stond hij nog hoop op Kappa ofzo
Maar dat maakt niet uit, je hebt natuurlijk helemaal gelijk en ik weet ook zeker dan Sllaughter hier in de toekomst aan zal werken. Hij kreeg echter pas laat te horen dat hij reporter was van wereld Omega, dat is ook de reden van het (relatief) korte artikel. Ik roep een ieder trouwens op om vooral te solliciteren als hij/zij merk dat zijn of haar favoriete wereld er niet instaat. Dit kan een duo-baan zijn, of gewoon een gast artikel, maar beschouw het zo: als 50% van de mensen die de Times leest 1x in hun leven een gastartikel zouden indienen, zou de Times de komende tijd volledig gevuld zijn.
 

DeletedUser21823

Gast
En als ik me niet vergis, stond hij nog hoop op Kappa ofzo
Maar dat maakt niet uit, je hebt natuurlijk helemaal gelijk en ik weet ook zeker dan Sllaughter hier in de toekomst aan zal werken. Hij kreeg echter pas laat te horen dat hij reporter was van wereld Omega, dat is ook de reden van het (relatief) korte artikel. Ik roep een ieder trouwens op om vooral te solliciteren als hij/zij merk dat zijn of haar favoriete wereld er niet instaat. Dit kan een duo-baan zijn, of gewoon een gast artikel, maar beschouw het zo: als 50% van de mensen die de Times leest 1x in hun leven een gastartikel zouden indienen, zou de Times de komende tijd volledig gevuld zijn.
ging het om de wereld Delphi of is dit een foutje? ;)

ik vind het weer een leuke times(van Athene dan, dat is de enige die ik lees..).:)
 

DeletedUser19363

Gast
rabbid had het er in de helpdesk over dat vliegende eenheden (harpij en manticore) geen last hebben van de muur maar toen ik het in de simulator probeerde hadden ze er wel last van. ik vroeg me dus af of dit een foutje in de simulator was of een foutje in de times.
(en harpijen zijn net iets sterker dan ruiters. 266-256 voor 14 inwoners)

verder was het een leuk verhaaltje hoor :)
 

DeletedUser

Gast
Idd hier ben ik het wel mee eens, neem nou black pearls, jij geeft aan dat het een speler is met weinig ervaring. Als je zijn profiel had bekeken staat er dat het IRIONFIST.NL is, huidig nummer 1 van Chi en voorheen nummer 2 van Lambda. Veel ervarener ga je ze niet vinden hier.

Tja zoals ik al zei, ik moet roeien met de riemen die ik heb.
 

DeletedUser9170

Gast
Dank je Xa4 molentje en Schrier.mark!

Was nogal moeilijk in verband met examens en dan de vakanties, zodanig heb ik het dus ook wat ingekort en zal het volgende vervolg waarschijnlijk volgende maand klaar zijn. Zoals je ook merkt ontbreken er afbeeldingen, ik zal proberen deze er volgende keer wel erin te steken. :)
 

DeletedUser

Gast
Over delphi:
O Sico heeft veel ervaring van wereld mu en zat indd op chi
O Fako had 100+ steden op chi maar is gereset
O als je van LR vermeld dat ze van chi komen had dat bij TA ook wel gemogen xp
O blackpearls is ironfists.nl, dat staat op zijn profiel, hij was nr1 aanvaller op chi :p

Ik vind het verder wel heel interessant, zeker de top10 (zowel allies als spelers) van dichterbij leren kennen is een heel goed initiatief, maar grepostats vind ik te onbetrouwbaar en een interview is dan weer te veel werk :/
Iig veel succes voor volgende maand want er zal tegen dan wel veel veranderen :D
Ps: je hebt die eerste 4 dingen wss al vaker gehoord ondertussen maar ik herhaal het graag, zeker als ik kan benadrukken hoe hard delphi wel op chi lijkt :O
 

DeletedUser

Gast
Beste mensen,

Een spel is pas gespeeld als het doek is gevallen. Mooi artikel over KSI, maar met nog 1 week te gaan, kan er nog van alles gebeuren.

Volhardendheid van een (groep) speler(s) kan nog leiden tot een ommekeer in het eindresultaat.
Verder een vrij subjectief groepje mensen geïnterviewd, wat jammer is.

De mensen die het interview beantwoord hebben, bedankt voor het antwoorden van de vragen en verwoorden van de 2 jaar van KSI.
 

DeletedUser5350

Gast
Vind het erg jammer dat Rho niet genoemd wordt. Niemand weet dat de wereld stopt en wat er is gebeurd. Je vind nauwelijks iets van deze wereld. Erg Jammer. Hoop dat snel nieuwe reporters komen voor de Grepolis Times.
 
Bovenaan